Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Opvallen in de bovenwaterwereld

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Als je weleens duikt of snorkelt, weet je wat ik bedoel.

Je beweegt je daar in een ander universum.

De onderwaterwereld, waar natuurwetten anders werken.

De zwaartekracht werkt anders, licht wordt anders gebroken, geluid klinkt anders.

Wezens in die andere wereld gedragen zich ook anders. Ze ademen anders, eten anders en secksen anders.

Zit je onder water en kijk je omhoog, dan zie je soms de wezens in de bovenwaterwereld.

Die surfen of bootje varen.

En geen idee hebben dat jij daaronder je ding doet.

Internet, dat is ook een soort onderwaterwereld.

Daar gelden andere natuurwetten. Mensen vertonen bijvoorbeeld ander sociaal gedrag op internet.

Heb je weleens meegemaakt dat iemand tijdens een face to face gesprek opeens kirrend uitroept: hashtag lovemylife hashtag zelfstandigondernemen?

Psies.

Als jij super opvalt in de onderwaterwereld van internet, zijn er mensen in de bovenwaterwereld van offline media en printmedia die geen idee hebben dat jij je ding aan het doen bent.

Zij zien jou pas als je ook in de wereld van gedrukte media gaat opvallen.

Dat gebeurt er als je een boek uitbrengt.

Er zijn klanten die jou dán pas gaan zien.

Ja maar hallo, iedereen zit toch op internet?

Klopt, maar toch gaat een deel van je klanten jou pas serieus nemen als er een boek van jou verschijnt.

Vaak zijn dat ook de beste klanten, de boekenlezers.

Slimme mensen. Die zich willen ontwikkelen. En wat geduld in hun reedt hebben.

Plus: nadat ze een boek van je kopen, hebben ze al een bedragje in jou geïnvesteerd.

Psychologisch zijn ze door die boekprijs van een paar tientjes een drempel over die de kans vergroot dat ze in de toekomst vaker in jou investeren. Ook veel hogere bedragen.

Opvallen in de bovenwaterwereld werkt het allerbeste als je boek een megasucces is.

Als het doorschiet naar de top van de bestsellerlijsten.

Want je wilt natuurlijk bereik met dat superboek dat je gaat schrijven.

Sinds 2018 help ik auteurs daarbij door trainingen te geven. Managementboek maakte een paar weken geleden bekend welke 10 boeken het best verkocht zijn in 2019, en daarbij zaten 3 auteurs die mijn training BusinessBoek Bestseller hebben gevolgd.

Aanstaande vrijdag geef ik een gratis Bestseller-training.

Daarin krijg je een aantal tips die bedoeld zijn om van jouw boek ook een succes te maken. Zoals:

  • Hoe je voorkomt dat je boek schrijven jaren duurt. Het kan in een paar weken.
  • Hoe je nooit meer last hebt van writer’s block
  • Welke verraderlijke denkfout auteurs maken, waardoor ze een boek schrijven dat niemand interesseert
  • Hoe jouw boek opvalt tussen de 5100 zakelijke boeken die jaarlijks verschijnen
  • 1 simpele eigenschap die bijna alle bestsellers hebben
  • 7 bestseller-killers: zo moet het dus niet!
  • Waar het echte geld zit als je een boek uitbrengt

Ik zend de training uit als een webinar, dus je kunt hem volgen via internet op je laptop.

Meld je wel van tevoren aan via deze link:

https://attendee.gotowebinar.com/register/1212242760082681357

Het is aanstaande vrijdag van 10 tot 12 uur. Wie weet tot dan.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE politiek incorrecte marketing-tip, en ontvang direct de Onweerstaanbare Online Marketing Formule:

Tnx, de formule zit in je inbox. En vanaf morgen krijg je elke ochtend een politiek incorrecte marketing-tip. Enjoy!

Download het gratis audioboek:

... en hoe jij wél de hoofdprijs kunt vragen, zelfs tijdens een crisis.

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE politiek incorrece marketing-tip en krijg direct het audioboek.

Ben je een expert en wil je kennis verkopen? Beluister dit audioboek dan VOORDAT je een online training lanceert! You will thank me later.

Tnx, het audioboek zit in je inbox. En vanaf morgen krijg je elke ochtend een politiek incorrecte marketing-tip. Enjoy!