Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Online training over e-mails schrijven start om 10u

Aartjan van Erkel

in E-mailmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Gisteren naderde ik met de auto een knipperend stoplicht.

Midden op het drukke kruispunt stond een man in een oranje hesje. Hij probeerde het verkeer te regelen.

Maar, het was zijn eerste dag. En de automobilisten reageerden anders op zijn handgebaren dan hij had verwacht.

Hij keek me aan, wees naar mijn auto en stak zijn hand omhoog. Ik trapte op de rem. So far, so good.

Hij draaide een kwartslag en wees naar de eerste automobilist op die rijbaan. Zijn andere hand bewoog om te zeggen: kom maar!

De stoet begon braaf te rijden. Na een auto of 10 was het genoeg en hij zwabberde met zijn hand om ze tot stoppen te manen.

En natuurlijk ging het toen helemaal mis.

Want zwabberen is niet het officiele stopsignaal dat hij in de opleiding geleerd had. En ik zag dat hij ondertussen alweer een kwartslag verder draaide en naar de volgende rij auto’s keek.

Die kwamen ongeduldig alvast een beetje in beweging. Maar: de vorige rij was nog niet gestopt.

Bliksemsnel draaide oranjehesje zich terug en begon te schelden op een automobilist die doorreed.

Alleen, hij had een scheidsrechtersfluitje in zijn mond. Dat scheldt niet lekker.

Maar je kunt dan wel driftig fluiten.

Hee!, floot hij. Stop!, schreeuwde zijn fluit.

Maar de automobilist had geen officieel stopsignaal van hem gekregen. Dus hij deed net alsof hij niet snapte wat de bedoeling was en reed verder op weg naar zijn warme avondprak.

Op het moment dat hij voorbij oranjehesje reed, maakte die een snelle beweging naar de auto met zijn borst vooruit als een gorillamannetje dat wil intimideren. Lul!, krijste zijn fluitje.

Als je een nieuwe vaardigheid in praktijk gaat brengen en je bent onzeker, dan gaat het soms mis.

We zijn gisteren allemaal zonder blikschade thuisgekomen, maar het had ook kunnen escaleren daar op het kruispunt.

Stel dat jij op een dag heel andere marketing gaat doen dan je nu doet.

Je gaat bijvoorbeeld elke week 2 e-mails sturen naar je mailinglijst, in plaats van 1 e-mail per maand.

Dan voelen je ontvangers haarfijn aan of jij weet wat je doet.

Ze voelen het ook als jij aan het improviseren bent en een paar belangrijke dingen vergeet.

Daardoor kan het escaleren. Je mailinglijst kan bijvoorbeeld leeglopen doordat de meeste klanten zich afmelden. Of je krijgt een regen van klachten.

Vaker e-mailen kan het enorme voordeel hebben dat je mailinglijst een veel betere band met je krijgt. Zelfs als je in elke mail glashard een aanbod doet.

Maar dan moet je het wel goed doen.

Daarom geef ik zometeen om 10 uur een gratis online training.

Die heet Easy Money met Info-taining E-mails’. Ik vertel over mijn eigen oranje hesje-momenten waarop het helemaal mis ging, en over een aantal dingen die ik daarna gedaan heb waardoor elke dag e-mailen nu compleet in mijn systeem zit zonder dat het moeite kost.

En waardoor ik nu met een kleine mailinglijst van 3500 mensen veel meer omzet maak dan vroeger met een mailinglijst die 10x zo groot was.

De link om erbij te zijn zometeen van 10 tot 12 uur is:

https://attendee.gotowebinar.com/register/8774883846201511948

Zie je over een uurtje.

Aartjan van Erkel

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: