Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Waarom auteurs hun lezers graag bewusteloos slaan

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Iedere geheim agent leert het in het spionnenklasje:

Telefoonboeken laten geen blauwe plekken achter.

Handig om te weten als je een vijandelijke agent aan het martelen bent.

Veel auteurs martelen ook met telefoonboeken.

Want ze schrijven zukke ontzettond dikke pillen dat ze hun lezers knock-out slaan.

Het is een van de fouten die ik ondernemers het meest zie maken als ze een boek schrijven.

Ze nemen een aanloop van jaren, en dan gaan ze eindelijk zitten om het ultieme boek te schrijven.

Ze kraken hun vingers los.

Moehahaha!!! Ze gooien hun hoofd achterover in de nek, stoten een griezelige lach uit die vanuit hun ongewassen tenen komt, en buigen zich dan over hun vettige laptop.

En dan rammen ze koortsachtig maandenlang op hun arme toetsenbord.

Ze zijn namelijk bezig met hun Magnum Opus.

Want ze hebben de afgelopen 20 jaar zó veel kennis opgedaan!

Ze popelen om ALLES wat ze weten nu eindelijk, EINDELIJK te gaan delen met de wereld.

Maar zoals de grote Dan Kennedy altijd zegt:

You are not your average customer.

Jij bent een expert geworden door 20 jaar gulzig te leren.

Het is onmogelijk om al die kennis in 1 boek te stoppen.

Dat is alsof je een trechter in de strot van je lezer steekt, en dan een hele jerrycan aan kennis door zijn strot giet alsof je een gans aan het vetmesten bent.

Niet de lekkerste ervaring voor een argeloze lezer die een boekie heeft gekocht.

Want je kunt jezelf niet vergelijken met je gemiddelde klant.

Die nog helemaal aan het begin staat. Van een leerweg die bij jou 20 jaar heeft geduurd.

Go easy on them.

Verveel je lezers niet bewusteloos met een frikkin telefoonboek.

Je laat geen blauwe plekken achter, maar ze slaan wel gillend op de vlucht. Die kijken wel uit om nog een keer bij jou te komen.

Schrijf liever een boek dat leuk is om te lezen. Waarin je klanten een paar hele belangrijke dingen leert. En doe dat met zo veel mogelijk voorbeelden en verhalen.

Wil je precies weten wat er verder nodig is om van een zakelijk boek een bestseller te maken, meld je dan aan voor BusinessBoek Bestseller.

Dat is een online training waarin ik vertel – met veel voorbeelden en verhalen – hoe ik van mijn boek Maak ze gek! het bestverkochte managementboek van het jaar heb gemaakt.

Sinds ik de training lanceerde bijna 2 jaar geleden, zijn 4 ondernemers die hebben deelgenomen daardoor met hun boek op nummer 1 gekomen bij Managementboek.

Femke Hogema is een van hen, zij staat as we speak zelfs op nummer 1. En om dat te vieren heb ik een Nummer 1 Deal gestart.

Dat betekent dat je de hele training krijgt voor half geld.

Plus 3 bonussen ter waarde van €2.000.

De Nummer 1 Deal loopt morgenmiddag af. Dan halen we deze tijdelijke pagina offline:

www.schrijvenvoorinternet.nl/businessboek-bestseller-nummer-1-deal-gefeliciteerd-femke-hogema

Morgen om 17.00 uur is de deadline, daarna betaal je weer de volle 100%. Wil je hum nog snel met 50% korting scoren, klik dan op de link.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: