Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Scène op een camping

Aartjan van Erkel

in Online conversie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Fragment uit het voetbalcommentaar bij de wedstrijd Juventus – SPAL dit weekend:

“De verdedigers staan heerlijk als op de camping te wachten wat er gaat gebeuren.

En dat is over het algemeen niet al te veel.”

Je ziet die camping meteen voor je.

Ome Teun onder de luifel van de caravan op een tuinstoel. Badslippers, kalknagels.

Bakkie koffie.

Tante Coby pontificaal ernaast.

Ze praat aan één stuk door over zichzelf.

Zwijgend kijkt ome Teun om zich heen naar de andere campinggasten onder hun luifels.

Die ook allemaal geen plannen hebben.

Zo komen veel bedrijfsvideo’s op websites ook over.

Er gebeurt niks, en het gaat nergens heen.

Op de camping kan dat heerlijk ontspannend zijn.

Maar op jouw website kijken klanten niet naar een filmpje dat over niks gaat.

Ze luisteren niet naar een bedrijf dat aan één stuk door over zichzelf kakelt.

En dat gebeurt wel in de meeste bedrijfsvideo’s.

Wil je dat ze jouw bedrijfsvideo wél uitkijken, doe dan iets totaal anders.

Stop psychologische triggers in je video die onzichtbaar zijn voor klanten en waardoor ze weerloos worden.

Zeg iets waardoor je status in de markt als een raket stijgt.

Voorkom elementen waardoor klanten afhaken, soms zelfs zo hard dat je ze nooit meer terugziet op je website.

Raak je klanten in hun ziel door wat je zegt, zodat ze de video helemaal uitkijken en daarna meteen op Contact klikken.

De formule om zo’n video te maken, geef ik komende maand aan Members van Het Lab.

Ik vertel ze ook hoe je zelf zo’n bedrijfsvideo no budget kunt opnemen – met simpele tooltjes die je gratis kunt downloaden en die nu misschien al op je laptop staan.

En ik laat Members ook voorbeelden zien van 3 klanten die ik tijdens een VIP-dag een tijdje geleden dezelfde formule heb gegeven en die nu een entertaining en superovertuigend filmpje op hun website hebben staan.

Voorspelling: je slaat jezelf met den vlakken hand tegen het natgeregende voorhoofd als je die filmpjes ziet.

Waarom heb jij niet allang zo’n video?

Waarom heb je dit niet veel eerder gedaan?

Maar je gaat het pas zien als je het doorhebt.

Daarna wordt het leuk om te kijken naar de oeverloze filmpjes op de websites van je concurrenten. Waar zijn ze mee bezig? What are they thinking?

Om je hebberige handjes op de formule te leggen is het nu tijd om in actie te komen, want de deadline nadert en als de slagboom dicht is dan blijft hij dicht: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/het-lab-membership

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: