Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Alleen voor de mannen

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Vandaag een kort berichtje alleen voor de mannen. Vrouwen, ik spreek jullie maandag wel weer.

Guys, vergeten jullie ook weleens iets dat je echt niet mag vergeten?

De volle kliko niet aan de straat gezet, terwijl jij dat altijd zou doen? Terwijl je vrouw die dag 3 keer had gevraagd of je het al had gedaan?

Ik ben zelf in staat om mijn schoenen aan te doen om de hond uit te laten, nog even een blik op de krant te werpen en Lola daarna totaal te vergeten.

In mijn omgeving krijgen ze daar weleens flinke jeuk van. Ik noem verder geen namen.

Maar ikzelf eigenlijk nog het meest.

Dat verstrooide gedrag is ondernemers eigen. Veel van ons zijn creatief, maar ook snel afgeleid.

Een beetje het profiel ADD. Zonder dat je per se die diagnose hoeft te hebben gekregen.

Nou is er een ADD’er die daar iets op heeft gevonden.

Een manier om alle ideeën die je krijgt snel op te slaan. Om plannen te maken. En om nooit iets kwijt te zijn.

Om niks te vergeten terwijl hij toch zijn hoofd leeg houdt.

Die gast heet Ryder Carroll en hij is de uitvinder van de Bullet Journal.

Ik ben zijn boek aan het lezen en heb zo’n bullet journal gekocht. Dat ben ik nu dagelijks aan het invullen.

Ik voel me een stuk gestructureerder en ik heb meer rust in mijn kop.

Hij heeft een video gemaakt over de Bullet Journal. Zo’n kort filmpje dat je geen tijd hebt om afgeleid te raken.

Die wilde ik je even geven deze vrijdag, want het is mijn leukste ontdekking sinds maanden.

Enjoy:

Aartjan van Erkel

« Vorige:

Volgende: »

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - info@schrijvenvoorinternet.nl

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken:

 

 

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen