Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

WTF heb je dat gezien?

Aartjan van Erkel

in Content marketing en E-mailmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Gisteren stuurde ik je om 11 uur een mailtje dat we de deur op een kier hadden gezet voor mijn nieuwe membership: Het Lab.

We gingen de allereerste 50 members toelaten voor de laagste prijs ooit. De First Fifty krijgen lock-in bij hun membership: ze houden die lage prijs altijd, zolang ze het membership laten doorlopen. Dus ook als de prijs omhoog gaat.

Tjeeses, dat was een spannend moment.

Want we hebben aardig gebuffeld de afgelopen dagen om het technisch allemaal te regelen – video opnemen, drukkerijen benaderen, bevestigingsmails schrijven, betalingen opzetten voor het membership en het VIP membership, koppelingen maken tussen een paar systemen.

Dus was ik redelijk afgeknoedeld toen die mail er eindelijk uit was. Ik zag gelukkig meteen een aanmelding binnenkomen, dus technisch werkte het allemaal.

Om even bij te komen heb ik toen Lola haar riem omgedaan en ben ik een eind met haar gaan lopen in het bos. Daarna heb ik haar met de tuinslang afgespoten want ze zat helemaal onder de modder, en heb ik een paar eieren met spek voor mezelf gebakken.

Na de lunch klapte ik mijn laptop weer open. Ik drukte op F5 om de lijst met bestellingen in de browser te refreshen.

Even kijken of er inmiddels een paar members bij waren gekomen.

Het aantal aanmeldingen was tijdens mijn pauze gestegen naar 57. Ik zag zelfs dat we na 41 minuten al op de 50 members zaten. Dus toen ik nog met stokken liep te gooien in het bos.

Ik appte naar mijn team of ze WTF gezien hadden hoe hard het ging?!

Die hadden bijna geen tijd om te reageren op mijn appje omdat ze vragen aan het beantwoorden waren, facturen aan het aanpassen voor een paar mensen, en wat technische dingetjes aan het fiksen die nog niet helemaal goed werkten.

Ongelovig refreshte ik nog een keer de browser en er waren weer een paar nieuwe members bijgekomen.

Ik had gisteren gemaild dat de eerste 50 de beste deal krijgen en dat de prijs dan omhoog gaat. Anderhalf uur daarna had ik dus al in feite mijn belofte gebroken doordat we keihard door die 50 heen waren geschoten.

We hadden absoluut niet verwacht dat we daar op dag 1 al zouden zijn.

Snel hebben we gekeken wat er technisch voor nodig was om de prijs te verhogen zoals ik had aangekondigd. In de loop van de middag was dat geregeld, hadden we alles klaarstaan en hebben we de hendel overgezet.

Alleen toen stond de teller al op meer dan 100 members.

Dus heb jij je tussen 12 uur en 15.30 uur aangemeld als Member gisteren, dan zit je eigenlijk niet bij de First Fifty maar bij de First One Hundred.

Dan had je dus mazzel. Good for you dat je zo snel hebt toegeslagen voordat wij door hadden wat er in de gaten was en de hendel konden overzetten 🙂

Je kunt je natuurlijk nog steeds aanmelden. Het maandbedrag is nu 39 euro ex en dat is veel lager dan wat het uiteindelijk gaat worden. De prijs gaat nog een aantal keer flink omhoog.

De eerste keer is als we in totaal 150 founding members hebben. Dan zetten we de hendel weer definitief over naar een hogere prijs. Ben je vóór dat moment binnen, dan heb je lock-in van die 39 euro per maand.

Dus zolang je member bent, gaat die voor jou NOOIT meer omhoog terwijl nieuwe members na jou meer betalen.

Het kan best zijn dat we die 150 vandaag al halen. Deze keer letten we beter op en zitten we met de hand aan de hendel.

Het Lab is géén eenmalige training. Maar iets waardoor we contact houden. Een membership.

Ik stuur je elke maand een van mijn simpele, geteste formules om meer te verkopen. Een code die ik heb gekraakt in mijn bedrijf.

Iets makkelijks dat je meteen kunt toepassen in jouw business en waarvan ik zeker weet dat het werkt.

Je krijgt elke maand een masterclass op video, als audio MP3 voor onderweg, en op papier zodat je de formule ook fysiek bij de hand hebt.

De masterclass van deze maand gaat over Epic E-mailmarketing.

Je ontdekt onder andere:

  • Welke 13 problemen je oplost in je business door klanten vaker te mailen, of zelfs dagelijks
  • Waarom tips geven in contentmarketing steeds minder goed werkt
  • Hoe je een golf klanten aantrekt door iets te verspreiden op internet waar ze verslaafd aan zijn
  • Hoe je easy peasy aan onderwerpen komt voor mailingen die klanten lezen om te scheuren
  • Hoe je zelden nog afmeldingen krijgt voor marketingmails – lezers bedanken je zelfs

Deze eerste masterclass is een extra dikke bonuseditie. Ik heb namelijk 12 van mijn eigen e-mails onder de microscoop gelegd. Met deze 12 e-mails heb ik tijdens de feestdagen in december binnen 1 week meer dan 80.000 euro verdiend. We hadden nog nooit zoveel trainingen verkocht in 1 week. Ik laat je zien wat er in die e-mails stond, en ik leg je exact uit waarom ik ze zo heb geschreven.

Dit is je link om Member te worden, en direct de eerste formule toegestuurd te krijgen: de Epic E-mail Formule.

See you on the other side!

Aartjan van Erkel

P.S.
Vind je het handig om ook vragen aan me te kunnen stellen over de masterclass? Meld je dan aan als VIP Member. Ook daarvoor geldt op dit moment nog een extreem laag tarief dat nog een aantal keer omhoog gaat – terwijl het voor jou gelijk blijft zolang je VIP Member bent: 109 euro per maand ex btw. Je krijgt als VIP Member behalve de masterclass ook een uitnodiging voor een maandelijkse VIP feedbacksessie, met mij en de andere VIP Members. Je kunt daarin live vragen aan mij stellen, en feedback krijgen op je e-mails. Dit is je link om VIP Member te worden.

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: