Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

De formule voor Epic E-mails

Aartjan van Erkel

in E-mailmarketing en Online marketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

De meerderheid heeft gesproken. Bedankt als je input hebt gegeven op mijn vraag waar jij een formule voor wilt hebben.

Ik kreeg zo veel reacties dat ik heb besloten om meteen te starten. Met een beta-product.

We laten vandaag de eerste members toe van mijn nieuwe membership.

Er was één onderwerp waar het meeste om werd gevraagd. By far.

Daarom gaat de eerste membership over DAT onderwerp. En ik heb er een extra dikke bonuseditie van gemaakt.

Omdat ik over dat onderwerp superenthousiast ben. Het heeft mijn bedrijf compleet veranderd, ik ben on fire, het afgelopen kwartaal was mijn beste kwartaal ooit en mijn klanten vragen elke keer: hoe doe je dat precies want ik wil dat ook in mijn bedrijf.

Dat onderwerp leg ik uit in aflevering 1 van mijn maandelijkse membership.

Een membership is iets totaal anders dan mijn trainingen, die je misschien al van me hebt gekocht. Of misschien heb je nog niks gekocht, maakt niet uit.

Want mijn membership is geen eenmalige training. Maar het is iets waardoor we contact houden.

Als member krijg je elke maand een van mijn simpele, uitgeteste formules om meer te verkopen. Een code die ik heb gekraakt.

Iets makkelijks dat je meteen kunt toepassen in jouw bedrijf. Iets waarvan ik zeker weet dat het werkt.

De formule leg ik uit in een masterclass op video. Die bekijk je wanneer je wilt.

Je krijgt hem ook als audio MP3 masterclass. Zodat je ‘m onderweg kunt beluisteren in de auto, de trein of het vliegtuig.

En je krijgt hem op papier, zodat je de formule bij de hand hebt en ‘m na kunt lezen.

Het ziet er allemaal nog niet zo squeeky clean uit. Want het is een beta-product.

Maar ik wilde niet wachten, omdat ik zo veel vragen kreeg over dat ene onderwerp.

Dat onderwerp is natuurlijk: de formule voor het sturen van Epic E-mails.

Een ‘belachelijke’ formule om je klanten nieuwsbrieven of mailingen te sturen die veel vaker geopend worden, idioot veel sales binnenharken en waar klanten je zelfs voor bedanken.

‘Belachelijk’ omdat de meeste ondernemers dit een belachelijk idee vinden. Die zouden dit echt noooooit doen.

Want nee, Epic E-mails zijn niet voor iedereen. Sterker nog: ik vond dit zelf 4 maanden geleden ook nog een idioot idee. Ik péinsde er niet over. Ging ik echt niet doen.

Totdat ik het een maand uitprobeerde. En de reacties zag van klanten op die mails. En de sales die binnenkwam.

Sindsdien wil ik nooit meer anders. Ik stuur die e-mails dagelijks. Dat kun jij ook doen – hoe vaker je mailt hoe beter – maar het hoeft niet. Wekelijks kan ook. Of tweewekelijks.

Als je mails maar epic zijn.

Omdat het nog een beta-product is, krijgen de allereerste nieuwe members een superdeal van me.

Die superdeal is alleen voor de First Fifty. Dat zijn de 50 allereerste members.

Als je een van die 50 snelle aanmelders bent, word je member voor het allerlaagste maandbedrag dat ik er ooit voor vraag: 29 euro ex btw.

En voor jou blijft hij ook altijd zo laag. Wat er ook gebeurt.

Dus hoe vaak ik de prijs in de toekomst ook verhoog – en die gaat omhoog, meerdere keren –  jij betaalt NOOIT meer dan jouw First Fifty tarief van 29 euro per maand zolang je member blijft.

De eerste keer dat de prijs omhoog gaat is zodra zich 50 members hebben aangemeld. Wanneer dat is, weet ik niet. Maar dan vliegt die prijs omhoog.

Refunds zijn niet mogelijk. Daar is de masterclas te waardevol voor. Maar je membership is maandelijks opzegbaar, dus je zit nergens aan vast.

Meerdere mensen in mijn omgeving hebben gezegd: serieus, dit moet je niet doen.

Want mijn formule voor Epic E-mails is zó veel geld waard, dat 29 euro een belachelijk bedrag is.

Als je hem toepast, verdien je dat bedrag honderden of duizenden keren terug. Ik heb er in het eerste kwartaal dat ik dit deed al 219.000 euro mee verdiend.

Mira werkt al jaren voor me als mijn personal assistant en toen ze gisteren de video zag, stuurde ze me letterlijk dit appje:

“>>> vet cool!!! echt he, tis dat ik alle input al gratis van je krijg, membership info is zooo cool, die epic email aflevering is goud”

Je ontdekt in deze masterclass onder andere:

  • Welke 13 problemen je oplost in je business door klanten vaker te mailen, of zelfs dagelijks
  • Waarom tips geven in contentmarketing steeds minder goed werkt
  • Hoe je een golf klanten aantrekt door iets te verspreiden op internet waar ze verslaafd aan zijn
  • Hoe je easy peasy aan onderwerpen komt voor mailingen die klanten lezen om te scheuren
  • Hoe je zelden nog afmeldingen krijgt voor marketingmails – lezers bedanken je zelfs

Deze eerste masterclass is een extra dikke bonuseditie. Ik heb namelijk 12 van mijn eigen e-mails onder de microscoop gelegd. Met deze 12 e-mails heb ik tijdens de feestdagen in december binnen 1 week meer dan 80.000 euro verdiend. We hadden nog nooit zoveel trainingen verkocht in 1 week. Ik laat je zien wat er in die e-mails stond, en ik leg je exact uit waarom ik ze zo heb geschreven.

Het nieuwe membership heet: Het Lab.

Dit is de link om Member te worden, en direct de eerste formule te krijgen: de Epic E-mail Formule.

Ik zie je daar!

Aartjan van Erkel

PS
Vind je het handig om vragen aan me te kunnen stellen over de masterclass? Meld je dan aan als VIP Member. Ook daarvoor geldt op dit moment nog het laagste tarief ooit: 99 euro per maand ex btw. Je krijgt als VIP Member behalve de masterclass ook een uitnodiging voor een maandelijkse VIP feedbacksessie met mij, samen met de andere VIP Members. Je kunt daarin live vragen aan me stellen, en feedback krijgen op je e-mails. Dit is de link om VIP Member te worden.

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - info@schrijvenvoorinternet.nl

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken:

 

 

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen