Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Je bent in het duister gehouden

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Confession time: ik ga je iets opbiechten.

Niet per sé een zonde waar ik me voor schaam. Het is meer iets stoms, waarover ik mezelf voor de kop sla.

Ik kwam hierachter toen ik het afgelopen jaar 4x naar Chicago ging voor coaching en masterminds.

De Amerikanen keken elke keer mee in mijn business. En als anderen meekijken, dan zien ze de gaten die je zelf niet ziet.

Gaten zijn geen fouten of zo. Gaten zijn gewoon dingen die er nog niet zijn. Gaten in je aanbod.

Dat waren er nogal wat. Die gaten zijn in mijn geval: allemaal manieren om te verkopen waarmee ik achter de schermen heb geëxperimenteerd in mijn bedrijf.

Daar ben ik al meer dan 7 jaar mee bezig. Met nieuwe manieren van verkopen.

En met nieuwe manieren van leads binnenhalen. Van leads converteren.

Internetverkoop. Telefonische verkoop. Webinarverkoop. E-mailverkoop. Social media-verkoop.

Experimenteren, testen, toepassen, leren, herhalen, verbeteren…

Net zolang tot ik een formule heb. Die iedere keer werkt. En dan opschalen.

Op die manier heb in die jaren zoveel kleine en grote dingen ontdekt waarmee ik nu klanten binnenhaal.

Allemaal formules. Dingen waar ik niet eens meer over na hoef te denken.

Het is copy-paste. Die formules werken gewoon en elke keer gebruiken we ze weer opnieuw.

Door al die formules is mijn omzet in een paar jaar tijd maal 6 gegaan.

Sommige van die formules heb ik je al geleerd, als je een van mijn trainingsprogramma’s hebt gekocht. Maar de meeste zitten alleen maar in mijn hoofd.

En er komen steeds weer nieuwe bij.

Ik heb je bijvoorbeeld nog nooit precies uitgelegd hoe ik deze dagelijkse e-mail schrijf die jij krijgt.

Hoe schrijf je mails die je klanten openen en lezen? Waarom is de verkoop in mijn bedrijf door het dak gegaan doordat ik mijn e-mailmarketing sinds 3 maanden op deze manier doe?

Hoe zorg je dat klanten klikken, lezen, zich aanmelden of bestellen? En het nog leuk vinden ook?

Daar gebruik ik een formule voor.

Ik heb je óók nog nooit uitgelegd hoe ik leads binnenhaal voor mijn hoogst geprijsde aanbod.

Dat zijn trainings- en coachingsprogramma’s en VIP-dagen, met prijzen in de range van 6.000 tot 8.000 euro per klant. Hoe converteer ik bijna al die geïnteresseerde leads samen met mijn team naar betalende klanten?

Daar heb ik een formule voor.

En ik heb je nog nooit verteld hoe ik via webinars meer dan 1,5 miljoen euro omzet heb gemaakt de afgelopen paar jaar.

Hoe krijg je bijvoorbeeld een heleboel aanmeldingen voor een webinar? Hoe zorg je dat mensen die zich aanmelden, ook daadwerkelijk komen opdagen? Wat vertel je in een webinar waardoor mensen stante pede een product of training kopen van 2.000 euro?

Daar heb ik ook allemaal formules voor.

En zo zijn er nog tig dingen.

Als je goed oplet, zie je dat ik ze toepas. Maar de exacte formules heb ik je nooit gegeven.

Ik heb je in het duister gehouden. Dat is mijn bekentenis.

Misschien omdat ik in mijn achterhoofd had: daar ga ik nog wel een keer een online training over maken. Of misschien was het luiheid. Ik weet het niet precies.

Maar wat het ook was: daar komt nu verandering in.

Want vanaf nu ga ik mijn formules aan je doorgeven. Nieuwe formules die ik net ontdekt heb. Maar ook formules die ik al jaren gebruik, en die altijd geheim heb gehouden.

Niet als een training. Niet als iets eenmaligs. Maar als iets waardoor we contact houden. Het is een membership.

Ik stuur je elke maand een simpele, uitgeteste formule om meer te verkopen. Iets waarvan ik de code heb gekraakt.

Iets wat je meteen kunt toepassen en waarvan ik zeker weet dat het werkt.

Dat is mijn nieuwe product.

We zijn hier achter de schermen koortsachtig aan het werk om het over 2 weken te lanceren. Het is dus nog niet klaar.

En wat ik vandaag graag even van jou wil weten is:

Welke onderwerpen vind jij dat ik als eerste moet bespreken? Dus welke manieren van verkopen. Welke manieren van geld verdienen?

Voor welke soort verkoop kun jij wel een formule gebruiken?

Reageer hieronder even alsjeblieft, want ik ben nu het lijstje aan het maken van de onderwerpen voor de komende maanden.

Hee tnx voor je input, spreek je morgen!

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: