Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Daar lag ze dan

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie en Copywriting

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Dit is het stoutste cadeau dat ik mezelf ooit heb gegeven.

Het kwam gisteren aan met de post, in een discrete doos.

Ik was toevallig alleen thuis. Snel verwijderde ik de verpakking en een harde rechthoekige doos kwam tevoorschijn.

Die gleed zachtjes open en ik haalde er een stevige ovale hoes uit. Ik trok een bandje met een magneetsluiting los en daar lag ze dan.

Aan haar uiterlijk kon ik nog niet zien hoe ik me een minuut later zou voelen. Dat ik zou schrikken van mijn eigen reactie.

Er zat geen handleiding bij, alleen maar een piepklein boekje.

Daarin stond hoe ik haar kon afstellen op mijn lichaam zodat ik er maximaal genot uit zou halen.

Ik pakte haar uit de doos en zag iets vreemds.

Het was niet de eerste keer dat ik zo’n ding in mijn handen had moet ik eerlijk zeggen, maar deze was anders.

Ik kon zien dat ze ervoor gemaakt was om mijn lichaam binnen te dringen.

Via verschillende lichaamsopeningen tegelijkertijd. Het leek me een beetje veel, maar ik had haar nu eenmaal gekocht en ik moest het natuurlijk proberen.

Ik plaatste het apparaat op mijn lichaam.

De sensatie van latex op mijn huid. Twee uitsteeksels die plotseling diep bij me binnenkwamen.

De rillingen liepen letterlijk over mijn rug. Mijn wenkbrauwen schoten omhoog. Whowwww!! Wat is diiiiiiitttt….

Er hoorde een app bij die ik moest installeren op mijn telefoon. Die ging nu mijn persoonlijke profiel aanmaken door een paar metingen te doen.

Ik voelde trillingen en hoorde rare geluiden. Na een minuut was ze klaar en kreeg ik een schuifje te zien. Daarmee zou ik van ‘Neutral’ naar ‘Personalized’ gaan.

Terwijl ik muziek hoorde, schoof ik het schuifje naar rechts om over te schakelen naar Personalized.

Toen kreeg ik een huiveringwekkende zintuiglijke ervaring die ik nooit eerder met zo’n ding heb gehad.

Ik koppelde haar via bluetooth aan Spotify om mijn eigen muziek erbij op te zetten.

Cut the wire van Tim Knol startte in en Tim klonk anders dan vroeger.

Rijker, voller. Alsof hij hier in mijn kantoor zat met zijn gitaar.

De nuraphone gaf me een heftige luisterervaring. Ze is mijn nieuwe bluetooth koptelefoon.

Met een lekkere look and feel. Zwaar en zacht. Koud en warm. Staal en latex.

Twee grote schelpen die over mijn oren passen, en in die schelpen twee uitstekende earplugs die een heel eind mijn gehoorgang in gaan.

Dat voelt totaal anders dan je gewend bent wanneer je een grote koptelefoon op hebt.

Het latex trilt een beetje mee met de muziek om je een rijkere ervaring te geven.

Bijna ongepast. Maar stiekem heel lekker. Je wordt er goed wakker van, zullen we maar zeggen.

Online staan foto’s en filmpjes van mensen die haar voor het eerst opzetten en die hebben allemaal zo’n uitdrukking op hun gezicht van:

Oh my god. Maar dit is… Maar dit is… Hee dit kan toch niet zomaar! Met een genietend glimlachje op hun gezicht.

Alsof twee onbekende mensen plotseling hun tong in je oren steken.

Waarna de muziek beter klinkt dan je verwacht. Ik hoorde nieuwe dingen in platen die ik al honderden keren gedraaid had.

Het is enorm onderscheidend als je gebruikers een zintuiglijke ervaring geeft met jouw product. Of met jouw training of consultancy.

Als ze dingen voelen die ze nog nooit eerder hebben gevoeld.

Geef ze een unieke gebruikerservaring.

Daarvoor hoef je niet zoals nuraphone met een team wetenschappers een innovatief product te ontwikkelen.

Bedenk eens hoe je klanten met simpele dingen dingen kunt laten voelen, proeven, horen en zien.

Dingen die ze lekker vinden. Die ze onthouden en doorvertellen.

Zometeen om 10 uur geef ik de online training Mijn 10 grootste eye-openers uit 10 jaar online verkoop. Met voorbeelden van websites die klanten iets laten voelen wat ze nog nooit eerder hebben gevoeld. Dit is de link om je gratis aan te melden als je dat nog niet had gedaan: https://attendee.gotowebinar.com/rt/3842095344191717378

Tot zo!

Aartjan

PS Ken je nog een ondernemer die dit interessant vindt? Stuur deze mail dan gerust door, dan kunnen jullie samen kijken.

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - info@schrijvenvoorinternet.nl

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken:

 

 

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen