Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Hoe je voorkomt dat je gaat twijfelen aan je boek

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing en Copywriting

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Gisteren zat ik opgesloten in een kamer zonder ramen.

Samen met 4 vrienden. Die waren niet in paniek, maar deden wel rare dingen.

Alle kussens van de bank halen. De kleding uit de klerenkast op de grond gooien. De naaimachine op zijn kop houden.

Ik stond op een gegeven moment aan een schilderij te ruiken.

We waren in een escape room in de Beurs van Berlage.

Grappig hoe je gedrag in één keer omslaat als die deur dichtgaat.

Dat doet opgesloten zijn met je. Je gaat soms vreemde dingen doen.

Als auteur van een boek kun je ook opgesloten zitten.

Maandenlang. Sommige auteurs zitten zelfs jarenlang in zo’n kamer zonder sleutel.

Ze zitten opgesloten in hun eigen hoofd.

Je blijft maar nadenken over je boek.

Stukje schrijven. Nadenken. Stukje schrijven. Nadenken.

Het laat je niet los.

Je boek schrijven kan voelen als een geluiddichte bubbel. Een kamer zonder sleutel.

Je kunt er wel met anderen over praten, maar die snappen het niet.

Zelfs als je met andere auteurs praat snappen ze het niet.

Want die zijn vaak weinig ambitieus. Of het zijn geen ondernemers. Hun boek hoeft niks op te leveren.

Maar als je als ondernemer een boek schrijft, dan wil je dat je boek goed is voor je business.

En wat niet handig is voor je business, is als jij te lang in een geluiddichte bubbel zit.

Jouw business heeft je nodig.

Een boek schrijven gaat veel sneller als je uit die bubbel komt. Op tijd, voordat je begint te malen.

Voordat je aan alles begint te twijfelen.

Wil ik in eigen beheer of toch via een uitgever?

Is dit een goede titel?

Hoe bedenk ik een ondertitel?

Wat schrijf ik precies op de achterflap?

Hoe maak ik een succes van mijn boek?

Om auteurs uit hun bubbels te halen, heb ik het programma BusinessBoek Bestseller gemaakt.

Dat wordt inmiddels door meer dan 100 auteurs gevolgd.

Ik kwam op het idee doordat ik Floris Wouterson aan het coachen was bij zijn boek.

Hij is een auteur die me om hulp had gevraagd.

Zijn boek staat vandaag op nummer 1 in de Managementboek bestseller top 100.

Ik heb Floris gevraagd hoe ik hem heb geholpen bij het schrijven.

Hij zei:

“Wat ik van Aartjan heb geleerd is catchy titels voor hoofdstukken schrijven die prikkelend zijn. Ook hoe je storytelling gebruikt in een boek. En de cover, daar heeft hij goede tips over gegeven. Daardoor heb ik een overtuigende flaptekst en bio geschreven voor de aanmeldingsbrochure van de uitgeverij.”

Voordat Floris met een uitgever ging praten, vroeg hij om hulp:

Ik had er de ballen verstand van hoe je een gesprek met een uitgever aangaat.

Aartjan heeft me geleerd dat ik niet moest aankomen met: ik moet daar nog over nadenken. Dus ik kwam binnen met een concreet plan. Ik had bijvoorbeeld al een tekst voor de achterflap. Dat is heel overtuigend voor een uitgever.

En ik heb slimme tips van Aartjan gebruikt in de onderhandeling over de auteursovereenkomst. Na het eerste gesprek met de uitgever was het al meteen bijna rond.”

Om de nummer 1 notering van Floris te vieren, krijg jij nu 7 dagen lang een superdeal als je besluit om ook mee te doen met BusinessBoek Bestseller.

Van die 7 dagen zijn nog maar 4 dagen over. Je krijgt vandaag nog 50% korting op je investering, via deze pagina.

Plus 3 bonussen twv €2700, die ook over 4 dagen vervallen:

BONUS: Zo wordt je boek uniek
Een simpele manier om jouw boek uniek te maken die geen enkele andere auteur gebruikt. Sommige uitgevers vinden dit zelfs not done. Terwijl je boek hierdoor onvergelijkbaar wordt en superaantrekkelijk voor lezers.

BONUS: 10 copywriting-formules voor een titel die onbedwingbaar nieuwsgierig maakt
Een bestseller heeft een killer van een boektitel. Met deze 10 simpele formules bedenk je een boektitel die lezers onbedwingbaar nieuwsgierig maakt, waardoor je ze boek per se willen kopen.

BONUS: 5 lucratieve verdienmodellen
Vijf verdienmodellen waardoor je duizenden of zelfs tienduizenden euro’s kunt verdienen per verkocht boek. Ongehoord in Nederland en België. Terwijl het simpel door iedere auteur is toe te passen – zelfs als je boek al verschenen is.

Dit is de link om voor half geld mee te doen: www.schrijvenvoorinternet.nl/business-boek-bestseller

Dit vervalt aanstaande maandag om 17.00 uur!

Aartjan van Erkel

PS Op de aanmeldpagina staat het telefoonnummer van Mira, mijn personal assistant. Mocht je een vraag over BusinessBoek Bestseller hebben, bel haar dan gerust.

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: