Selecteer een pagina

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Deze ondernemer voorkomt dat kinderen denken dat ze dom zijn

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Dit verhaal kreeg ik van Margit toen ik in een van mijn mails vroeg of je weleens een verrassende beslissing hebt genomen die veel heeft veranderd:

“Waar ik eerst een radartje was in een team dat een computersysteem bouwde, maak ik nu impact op levens van kinderen.

Ik ben out-of-the-blue ondernemer geworden, in een ander vakgebied dan waar ik voor geleerd had. Ik werkte als automatiseerder/consultant voor allerlei bedrijven. Maar toen mijn zoon in groep 3 onverwacht vastliep met lezen en spelling via de methode van school, ben ik op zoek gegaan naar een manier die voor hem wel werkte.

Zo heb ik een aanpak ontwikkeld die bij hem aansloeg. Dat moest de rest van de wereld ook weten. En toen heb ik zonder plan mijn baan opgezegd.

Van superzekere inkomsten naar totaal onzeker. Daar viel dus nog heel veel te leren. Over hoe je een bedrijf runt, maar ook over marketing, en sales. Een van mijn leermeesters ben jij, met de dagelijkse mails, je boeken en de maandelijkse inspiratie in Het lab 🙂

Met Taalkanjer veranderen we de toekomst van kinderen die vastlopen met spelling en lezen. Kinderen die slecht spellen, denken vaak dat ze dom zijn, schrijven op lager niveau dan ze eigenlijk kunnen en iemand die een tekst met spelfouten leest, schat de schrijver direct lager in. Dus je kunt je voorstellen wat het betekent als een kind veel minder spelfouten maakt…”

Weinig is zo inspirerend als een transformatieverhaal. Ze laten zien wat er kan gebeuren als je een verrassende stap zet.

Daarom is het zo belangrijk dat je aan je klanten vertelt wat de kosten zijn van niks doen.

Margit vertelt ouders van slecht spellende kinderen dat hun kinderen minder slim overkomen als ze niet haar training gaan volgen.

Als ondernemer verandert zij het leven van kinderen. Maar dan moeten ouders eerst wel de keuze maken om te investeren. Daarom legt ze uit wat de kosten zijn van niks doen.

Hoe je klanten overtuigend uitlegt wat de kosten zijn van niks doen, daarover heb ik een masterclass gemaakt.

Het is een van de prikkelendste manieren om mensen te laten overwegen om toch die beslissing te nemen die alles verandert.

In de nieuwe masterclass, die we maandag per post op weg gaat naar de Members van Het Lab, zie je hoe je een vuurtje onder de stoel van je klanten stookt zodat ze opstaan en in beweging komen.

Hoe je nee zeggen tegen jou heel onaantrekkelijk maakt.

En hoe je met hulp van ChatGPT klanten op andere gedachten brengt. Je krijgt geen lijstje met ingewikkelde prompts die niemand gebruikt zoals je ze op social media ziet. Maar een simpele manier om de AI supersnel in te werken tot een marketingassistent in je eigen business die op ideeën komt die je zelf niet bedenkt.

Wil je dat ik de masterclass ook naar jou opstuur, meld je dan op tijd aan als Member van Het Lab:

https://www.schrijvenvoorinternet.nl/membership-het-lab/

Goed weekend.

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: