Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Vind je altijd aanstaan lekker maar kom je zelden tot rust?

Aartjan van Erkel

in Neuromarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Gisteravond zag ik de kneiterswingende villem ‘Little Richard: I Am Everything’. Over de zwarte ‘queer’ artiest die in de jaren ’50 eigenhandig de rock ’n roll uitvond, inclusief het paradijsvogelgedrag dat rocksterren tot op de dag van vandaag copy-pasten: Mick Jagger, Freddy Mercury, Prince, Lady Gaga.

In de jaren ’60 werd tot zijn grote frustratie een witte artiest ‘The King of Rock ’n Roll’ genoemd omdat de maatschappij niet van plan was om de zwarte Little Richard te accepteren als held en rolmodel voor witte kinderen.

Richard Penniman vocht zijn hele leven voor erkenning als de schepper en architect van de popcultuur, omdat hij die niet kreeg – net zoals zijn vader hem vroeger in het kleine dorpje waar hij opgroeide niet had geaccepteerd omdat hij queer was en een beetje misvormd: zijn rechterarm was korter dan zijn linker en dat gold ook voor zijn rechterbeen.

In zijn leven is hij all over the place: een stormachtige opkomst door zijn muziek die de Amerikaanse tieners nog nooit hadden gehoord, waarna hij zijn ‘duivelse muziek’ afzweerde en een priester-opleiding ging volgen, waarna hij snoeihard terugkwam met een serie concerten in Engeland waar hij het publiek zo gek maakte dat ze elke avond de zaal afbraken en de politie het concert met wapenstokken en politiehonden moest stopzetten. Daarop volgde een periode waarin hij zijn homoseksualiteit afzweerde, Jezus dankte dat die hem daarvan had genezen en zijïge gospelliedjes zong.

Little Richard was een extreem talent, een stuiterbal die niemand kon stoppen, en hij doet me een beetje denken aan veel ondernemers die ik ken. Ondernemers zitten niet in glitterpakjes met opgeföhnd haar in een microfoon te krijsen, maar ze zijn ook vaak all over the place met hun creativiteit.

We kunnen zo druk in ons hoofd zijn dat de overdrive onze comfortzone is. Ergens is dat ook wel lekker, maar de keerzijde is dat je zelden tot rust komt.

Om bij ons diepere zelf te komen hebben we iets nodig dat de lagen afpelt die we in het leven hebben toegevoegd om te functioneren. Lagen zoals te veel in ons hoofd zitten, pleasen, goed voor anderen zorgen maar niet voor onszelf, conformisme of uitstelgedrag.

Een paar jaar geleden heb ik een traject van een paar dagen gevolgd om een van mijn eigen toegevoegde lagen af te pellen: altijd aanstaan, druk in mijn hoofd, snel afgeleid zijn.

Het traject was een ‘Brain Routing’ waarbij mijn oude comfortzone is vervangen door een nieuwe. Ik heb daardoor een ‘knop’ in mijn hoofd gekregen waarmee ik de ‘radio’ kan uitzetten. Alsof ik mezelf met een knip van mijn vingers in een meditatieve zone kan krijgen. Bizar.

Brain Routing is de methode van mijn klant Marco, die me ooit vertelde dat zijn bedrijf is gespecialiseerd in gedragsverandering net zoals alle trainers, coaches en therapeuten, alleen dan niet door woorden te gebruiken, maar technologie.

Dat vond ik zo fascinerend dat ik besloot om te investeren en het te ondergaan.

Ik heb mijn resultaten beschreven in een testimonial op een speciale pagina. Daar zie je ook Marco in een videootje uitleggen hoe zijn technologie – die werkt doordat je hersengolven tot rust worden gebracht via hun eigen software – tot 1.000 keer sneller je gedrag kan veranderen dan traditionele coaching of training:

https://versnelling.bemoreyou.nl/brainrouting/

Als je zelden tot rust komt en je vraagt je af of Brain Routing jou daar ook in een paar dagen van af kan helpen, dan kun je een gratis adviesgesprek aanvragen met Marco persoonlijk.

Succes,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: