Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Laat je niet hersendood slaan, wees slimmer

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

“Fighters come from all backgrounds”, zegt de nieuwslezeres van de Amerikaanse zender CNBC. “Boxing, reality tv, the military.”

Het item op CNBC gaat over een nieuwe vechtsport die is ontstaan in de groezelige achterbuurten van Amerika:

Professional pillow fighting.

Grown-ass men met tatoeages en bloedserieuze vrouwen met haltertops en hun haar in een Bulgaarse vlecht gaan elkaar te lijf met een kussen. Niet zomaar een kussen, nee nee nee. Een officieel kussen van de PFC: de Pillow Fight Championships.

Ik zweer dat ik het niet verzin.

En je moet het ze nageven, de organisatie. De regels van iedere sport zijn natuurlijk compleet random en als je dan toch een vechtsport gaat bedenken, dan maar beter iets waarbij ze elkaar niet hersendood schoppen en de eerste 3 rijen toeschouwers een plastic schort moeten dragen tegen de bloedspetters zoals bij MMA-gevechten.

Kussenvechten is inmiddels zo populair dat er startgelden van 250 dollar worden betaald, plus premies van 5.000 dollar voor de winnaar: het is een professionele sport.

En het is eens een keer iets heel ánders.

Wees niet een van de honderdduizenden deelnemers die dromen van succes. Het is slimmer om aan mee te doen aan een wedstrijd waarbij de winkans veel groter is en de concurrentie kleiner.

Als mensen je bedrijf bezoeken op internet, wees dan een professionele kussenvechter. Win de sympathie en durf iets heel anders te zeggen op je website dan je concurrenten.

In mijn online training Online Verkoopsucces XL laat ik je zien hoe je klanten laat voelen, lachen en klikken. Het is mogelijk om met je website veel meer emotie op te roepen dan gebruikelijk is in je markt.

Gewoon door de woorden op je pagina’s te veranderen, iets wat je vandaag nog kunt doen zonder hulp van designers, websitebouwers of programmeurs.

Je ontdekt hoe je met de juiste woorden op deze pagina’s veel meer klanten binnenhaalt:

  • Homepage – De geheimen van een onweerstaanbare homepage, plus hoe je antwoord geeft op de 5 dringende vragen die iedere bezoeker in zijn hoofd heeft.
  • Verkooppagina’s – Vier simpele verkoopverhogende aanpassingen op de pagina over je product, dienst of training. Deelnemers maakten hierdoor tienduizenden euro’s extra omzet gemaakt binnen een paar maanden.
  • Navigatiepagina’s – Waarom ‘keuzepagina’s’ je site makkelijker maken voor klanten en voor meer verkoop zorgen.
  • Contactpagina – Hoe het komt dat de meeste contactpagina’s klanten ontmoedigen om hun gegevens in te vullen, en hoe je dat simpel oplost zodat je veel meer aanvragen krijgt.
  • Over ons-pagina – Een van de meestbekeken pagina’s op bijna alle websites! Hoe je Over ons-pagina een golf aan nieuwe klanten oplevert.
  • Formulier – Hoe je motiveert en geruststelt in je formulieren zodat meer klanten je aanmeldformulier, bestelformulier of aanvraagformulier tot het einde invullen.

Op dit moment zit ik in de Eurostar naar Londen waar ik deze week ben voor een mastermind. En daarom loopt er deze week tijdelijk een Londen-Deal: tot vrijdag eind van de middag krijg je een korting van €2.000 op je investering.

Ga naar deze pagina en gebruik kortingscode LONDEN:

https://www.schrijvenvoorinternet.nl/online-verkoopsucces-xl

Ram op die link en wie weet spreek ik je binnenkort over je website.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: