Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Lopen klanten zo aan je voorbij?

Aartjan van Erkel

in Copywriting

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Een paar zondagen geleden liep ik door het Westfries Museum in Hoorn.

Een opulent trapgevelpand met gouden ornamenten en gebeeldhouwde leeuwen boven de poort, en geelblauw geschilderde luiken voor de ramen.

Als 21e eeuwer liep ik binnen constant te bukken in de deuropeningen toen ik van kamer naar kamer liep, terwijl onder mijn voeten de versleten houten trappen en vloeren deerniswekkend hard kraakten.

Niet de musketten, soldatenhelmen of opgezette exotische vissen trokken het meest mijn aandacht, maar de geschilderde portretten die overal aan de muren hingen.

Sommige rijke burgers en bestuurders die waren geschilderd door zeventiende-eeuwse schilders keken met dode vissenogen de ruimte in en zagen eruit als wat ze waren: stokoude olieverf op canvas.

Andere koppen keken me vanuit hun houten lijsten priemend aan. Als ik heen en weer liep, leken hun ogen me te volgen. De karakters van de geportretteerden waren zo goed getroffen dat het was alsof ze ieder moment konden gaan praten, net zoals de geanimeerde schilderijen uit de Harry Potter-boeken.

In je marketing schilder je ook een doods of een levend portret van jezelf. Elke keer als je een mail of een post uitstuurt. En je kiest zelf of je mensen wilt raken of doods en vissig wilt overkomen.

Of ze zo aan je voorbijlopen, of het gevoel hebben dat jouw ogen ze nog lange tijd blijven volgen.

In mijn boek Nummer 1 geef ik je formules om de bekendste naam in je markt te worden en klanten voor het leven te krijgen. In hoofdstuk 3 staat een check hoeveel personality je nu in je marketing legt. Of je een klein bruin vogeltje bent of een wilde papegaai.

In hoofdstuk 4 leer ik je statusverhogende marketing, en in hoofdstuk 5 krijg je 6 manieren om te teasen zodat klanten geen genoeg van je kunnen krijgen.

Je bestelt mijn boek via https://www.nummer1.online en je krijgt er dan gratis het complete audioboek bij dat ik voor je heb ingesproken, plus 100 onderwerpen voor ‘epic’ e-mails, artikelen of social media posts.

Veel succes,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: