Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Ik had me er al jarenlang op verheugd om mijn nieuwe boek in de volvette versie uit te brengen

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Maaike Thiecke adviseert organisaties over cultuurverandering en bracht dit jaar een nieuw boek uit: ‘Cultuurdingetje, he…’.

Het bereikte deze zomer de nummer 1 positie van de Managementboek Top 100 en Maaike staat deze maand op de cover van Managementboek Magazine, en op hun homepage met een lang interview.

Ze leidt managers en adviseurs op in ‘vloerbedekkinglogica’. Aan haar copywriting kun je al zien dat ze een organisatie-expert is die nou eens een keer niet met meel in de mond praat.

Over haar deelname aan BusinessBoek Bestseller zei ze vandaag in een interview met mij:

“Ik had al een uitgever, dus het deel van de training dat gaat over het krijgen van een uitgever had ik niet nodig.

Maar ik heb al eerder een paar boeken geschreven die nooit op 1 zijn gekomen. En ik vind schrijven helemaal geweldig om te doen. Dus ik had me er al jarenlang op verheugd om mijn nieuwe boek in de volvette versie uit te brengen met het BusinessBoek Bestseller-programma. Dus met goede marketing.

Ik heb alle tips van Aartjan uitgeprobeerd en ik ben bij elke feedbackcall van hem geweest. Ik heb genoten van het proces van marketing. Bijvoorbeeld over het puzzelen op een achterflaptekst.

Na 5 dagen was mijn boek uitverkocht. 1000 exemplaren. Uitverkocht. Fantastisch en ik stond toen al op nummer 10. Ik dacht tandenknarsend: daar gaat mijn nummer 1… Maar ja: nummer 10 na 5 dagen is ook gaaf toch? Ik was al bezig met een mail aan mijn lijst dat ik blij was met mijn nummer 10-notering toen Aartjan me een bericht stuurde dat het nu tijd was om extra gas te geven. Als hij dat niet had gedaan, was ik niet op 1 gekomen.

In de weken daarna, waarin iedereen moest wachten op de volgende druk, zijn er daardoor honderden verkocht, en kwam op nummer 1. Want ik hield het vuur brandend. Bijvoorbeeld door een dingetje te maken van ‘uitverkocht”

Maaike is zoals je kunt zien iemand die er volle bak voor is gegaan. En dat zijn ook de enige deelnemers die ik in de training toelaat.

BusinessBoek Bestseller is er alleen voor mensen die als een ondernemer in de wedstrijd zitten. Die hun boek zien als marketing, en niet als een hobby. En ook niet als een product om geld mee te verdienen.

Je boek kóst namelijk alleen maar geld, door al die schrijftijd waarin je niet kunt verkopen en factureren.

En je boek is óók waarschijnlijk de beste manier om het geld wat je misloopt in veelvouden terug te verdienen door schandalig veel nieuwe klanten binnen te trekken.

Om het succes te vieren van Maaike en een andere deelnemer aan BBB die ook op 1 kwam deze zomer – namelijk Ninke van der Leck – loopt er tot vanmiddag een Nummer 1 Deal.

Daardoor krijg je een korting van 50% op je investering in de training.

Na vanmiddag 17.00 uur geldt weer de normale prijs van BusinessBoek Bestseller. Die was altijd €3.000. Maar omdat de afgelopen tijd 11 deelnemers zijn getransformeerd van auteurs in nummer 1 bestseller-auteurs, heb ik besloten dat de prijs dringend omhoog moet: naar €4.000.

Snelle rekensom: je krijgt dus nu een extreem royale korting van meer dan 60% op de nieuwe normale prijs die geldt vanaf vanavond. Als je tenminste vóór 17.00 uur naar deze tijdelijke pagina gaat:

https://www.schrijvenvoorinternet.nl/businessboek-bestseller-tijdelijke-nummer-1-deal/

Wie weet spreek ik je binnenkort, want in deze online training krijg je 6 keer de mogelijkheid om mij persoonlijk om advies te vragen over jouw boek in mijn exclusieve feedback-calls voor deelnemers.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: