Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Ben Tiggelaar interviewt Aartjan van Erkel over persoonlijke marketing

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

 

Op BNR Nieuwsradio werd ik door Ben Tiggelaar geïnterviewd over mijn boek Nummer 1, dat vorige week door Managementboek is uitgeroepen tot bestverkochte boek van de eerste helft van 2022. Bestel het hier als je een page-turner zoekt voor op vakantie: https://nummer1.online/

In het voorgesprek bleek Ben al sinds zijn 18e jaar supergeïnteresseerd te zijn in copywriting en als ik me goed herinner zelfs een tijdje als copywriter gewerkt te hebben.

Door het grote aantal dieptevragen dat hij stelde, liepen we flink uit de tijd bij het radio-interview. Hij besloot daarom de extended version van ons gesprek integraal te gebruiken voor een aflevering van zijn podcast.

Die kun je hier beluisteren, of zoek De Ben Tiggelaar Podcast in je podcast-app. De titel van de aflevering is Persoonlijke marketing: zo word je nummer 1.

On the air hadden we het onder andere over:

  • De rol van angst in marketing
  • Hoe je voortdurend leuke persoonlijke verhaaltjes vindt om te vertellen als je een mailing gaat schrijven of voorbeelden wilt geven tijdens een keynote of een dagvoorzitterschap
  • Hoe je het onderbewuste aan het werk zet bij het bedenken van onderwerpen voor je nieuwsbrief
  • Interessant zijn is een hygiënische voorwaarde om klanten te krijgen. Maar wat is de overtreffende trap van interessant zijn?
  • Het verschil tussen Discovery Channel en Netflix: waarom er nauwelijks binge-watchers van documentaires zijn
  • Hoe je oudste vrienden en vriendinnen je kunnen helpen bij je marketing

Enjoy!

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: