Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Groot nieuws uit het land van de ‘stiff upper lip’

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

The Mirror publiceerde groot nieuws uit het land van de stijve bovenlip.

Koekjesbakker McVitie’s maakte namelijk bekend dat het populairste thee-koekje van Engeland, de Chocolate Digestive, door iedereen verkeerd om werd gegeten.

“Our Digestives go through a reservoir of chocolate, so the chocolate is actually on the bottom!”

Shocking voor alle theedrinkers die hun favoriete biscuits altijd met de choco-kant naar boven hebben gebinged.

“That is a game changer, that one”, stamelde iemand op Twitter.

Iemand anders zei dat het inderdaad beter was om het koekje met de chocola aan de onderkant in je mond te stoppen, want onderin je mond zitten meer smaak-papbillen dan op je gehemelte.

Maar eigenlijk maakt het natuurlijk weinig uit hoe je die dingen eet.  Wat boeit het als jij de conventies doorbreekt voor het knagen van chocoladekoekjes?

Op je website boeien conventies juist weer wél.

Je klanten gaan namelijk heel goed op jouw website als die strakke conventies volgt.

Je kunt zo creatief worden als je wilt met je copywriting of design, maar doorbreek géén usability-conventies. Dus verstoor nooit het verwachtingspatroon van je bezoekers. Die verwachten bijvoorbeeld dat ze op je homepage komen als ze op je logo klikken. En dat al je producten of categorieën in je menubalk staan.

Conventies zorgen voor conversies. Je verkoopt dus gewoon meer.

Ik zou je daar een heel seminar over kunnen geven. Met allemaal simpele dingen die je kunt veranderen op je website om meer te verkopen. En dat is ook precies wat ik vrijdagochtend ga doen.

Ik vertel welke 8 idioot simpele dingen je kunt veranderen op je website waardoor je van bezoekers klanten maakt.

Het zijn vooral copywriting-tips. Tekstuele aanpassingen waardoor het rendement van je website stijgt. Kleine dingen. Nothing crazy. Je hoeft niet je hele pagina te gaan herschrijven.

Enniewees, je kunt kijken naar mijn seminar vrijdagochtend want het is een online sessie.

Je kunt je gratis aanmelden via deze link op voorwaarde dat je vrijdag tijd hebt van 10 tot 12 uur: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/wbn-8-idioot-simpele-manieren-om-van-bezoekers-klanten-te-maken/

Spreek je dan,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: