Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Waarom de meeste trainers er niks van snappen

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

De stand-up comedian George Carlin had een punt toen hij zei:

“Some people see the glass half full. Others see it half empty. I see a glass that’s twice as big as it needs to be.”

Veel trainers praten elkaar na en gebruiken dezelfde muisgrijze clichés zoals over die glazen.

En hun deelnemers zoeken wanhopig naar entertainment in de vrije tijd die ze hebben tussen hun saaie werk en hun droge opleiding door.

Want werk en opleiding zijn voor de meesten een grauwe, verstikkende mist waar ze de hele dag in lopen en die alle kleuren, geluiden en vreugde dempt.

Als ze een training volgen verwachten daarom mensen weinig meer dan klamme, trieste gemeenplaatsen. Want de meeste trainers en opleiders praten met eetlepels bloem in de mond, en strooien met een droge confetti van feiten en theorie.

Terwijl hun cursisten, zodra ze de deur van de trainingsruimte achter zich dicht trekken, met één swype op hun iPhone een Braziliaans carnaval van entertainment laten losbarsten.

De meeste trainers en opleiders – en trouwens ook de meeste auteurs –  zijn out of touch met die realiteit.

Als je een ONLINE training maakt, betekent out of touch zijn meteen jouw miezerige einde. Want je online trainingen worden gevolgd MIDDENIN dat Braziliaanse carnaval van entertainment. Namelijk: in de browser. Waar je deelnemers tegelijkertijd ook tabs hebben openstaan met Insta, Facebook en Zalando.

Succes met het strooien van je droge confetti van feiten en theorie. Terwijl je deelnemers afgeleid worden door veren, glitters en halfnaakte dansers.

Er zijn 2 oplossingen voor het probleem van dat Braziliaanse carnaval van entertainment.

(1) Maak een online training die entertaining is.

Reality check: een training is natuurlijk nooit zo leuk als dat carnaval. Maarrrrr je scoort punten bij je deelnemers als je snapt in wat voor wereld ze leven en je best doet om het LEUK te maken om jouw training te volgen.

(2) Maak een training voor de bovenkant van de markt.

Dus alleen voor de beste klanten die uit zichzelf gemotiveerd zijn en bereid zijn om hoge bedragen te investeren. En die al binnenkomen met een sterke wil om de samba te weerstaan. Die hongerig zijn om van jou te leren.

Meer tips voor het lanceren en maken van online trainingen geef ik volgende week in een online seminar met de titel ‘Hoe je online trainingen verkoopt in onbeperkte aantallen’.

Daarin vertel ik je een groot aantal dringende learnings uit de afgelopen 7 jaar waarin ik duizenden online trainingen verkocht aan ondernemers, voor hoge bedragen.

Als je van plan bent om ooit een online training te maken, bekijk dan eerst mijn gratis online seminar.

You will thank me later.

Dit is de link om te kijken volgende week woensdag: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/wbn-hoe-je-trainingen-verkoopt-in-onbeperkte-aantallen

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: