Politiek incorrecte marketing-tips
Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.
"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"
"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"
Aartjan van Erkel
Copywriter · Bestseller-auteur
Politiek incorrecte sales en marketing
Lezers zeggen:
"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."
Karel van Zanten
"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."
Sandra Hoekman
"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."
Marc Sijtstra
"Deze mail is echt GENIUS."
Digna Brand
"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."
Jasmijn de Wit
"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"
Dries van Hooydonk
"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."
Ninke van der Leck
"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."
Jules Koekkoek
"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."
Hanneke de Wit
"Ik word blij van deze andere manier van marketing."
Peter Clausman
"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."
Nadie Haarsma
"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"
Jacques Mentrop
"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."
Bart van der Bom
"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"
Freke Schoemaker
"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"
Jasmijn
Gisteravond om 20 uur maakte ik live voor de webcam de eerste doos open met daarin mijn nieuwe boek ‘Nummer 1 – Zo word je de bekendste naam in je markt en krijg je klanten voor het leven’.
Ik had hem ’s middags al binnengekregen, maar nog niet opengemaakt. Ik had dat moment bewaard voor de boeklancering van gisteravond. Die doos had me de hele middag staan aankijken.
Toen ik het webinar startte, zette ik meteen het mes erin en haalde mijn boek uit de doos.
Ik bleef er rustig onder, maar hier hebben we wel een aantal maanden hard aan gewerkt jongens. Lekker om hem eindelijk in handen te hebben.
Het is een harde jongen geworden, maar toch ruikt hij lekker: het is een hardcover want ik wilde een luxe uitgave. Het resultaat is heel bevredigend. Het vette ontwerp springt van de cover af, goed gedaan door ontwerpbureau Blikgoed uit Haarlem. De steunkleur in het binnenwerk is magenta, of zoals ze in Breda zeggen: raas. Echt mooi geworden.
Wil je het boek bestellen, doe het dan via Managementboek of nog liever via https://www.nummer1.online want op beide manieren help je me om er een bestseller van te maken in de Managementboek Top 100.
Zometeen om 10 uur vier ik het feestje gewoon nog een keer: kijk naar mijn live boeklancering als je het gisteren gemist hebt.
In de uitzending geef alvast een paar formules uit het boek prijs, en geef ik de mini-training ‘Stop met teachen, begin met teasen’.
Meld je hier aan: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/wbn-nr1-boeklancering want tijdens de boeklancering heb ik een leuke deal voor je om het boek te kopen, ik vertel hoe je aan gesigneerde boeken kunt komen en ik ga je dik belonen met vette bonussen als je meerdere boeken bestelt.
Zie je zo,
Aartjan van Erkel
Politiek incorrecte marketing-tips
Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.
"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"
"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"
Meer politiek incorrecte marketing-tips:
Gratis meegraaien
Boeken
- Nummer 1 (Bestverkochte managementboek van 2022)
- Maak ze gek! (Bestverkochte managementboek van 2016)
- Verleiden op internet (13.000x verkocht)
Gastspreker
Membership
Online trainingen voor ondernemers
Premium persoonlijke begeleiding
Connecten met Aartjan
Podcast
© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail