Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Woensdag maken we je business lockdown-proof

Aartjan van Erkel

in Online trainingen verkopen

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Wij hebben weer twee bovenbouwleerlingen thuis zitten. Onze pubers hopen maar dat ze na de vakantie weer naar school kunnen.

Niet alleen de scholen, maar ook alle trainingslocaties zijn voorlopig dicht. Want: niet-essentiële dienstverlening. Dus als je een live training wilt geven dan is dat nu onmogelijk.

We mogen dus weer allemaal aan de zoom, maar misschien zijn jouw klanten zoom-avers. Dan kun je ervoor kiezen om online te gaan trainen.

Daarmee bedoel ik niet een live training geven via zoom. Dat is een hard sell, want veel mensen zijn zoom-moe.

Een online training is een opgenomen training die klanten volgen waar ze willen. Ik heb bijvoorbeeld klanten die mijn online trainingen hebben gevolgd in bikini op vakantie, in bad, tijdens het hardlopen of in de auto. En dat zijn alleen maar de plekken waarover ze me verteld hebben. Misschien heb jij ze op een ander moment gevolgd (let me know 😊)

De switch maken naar het geven van een online training kan bijna net zo snel als Mark en Hugo een persconferentie kunnen inlassen. Binnen 1 of maximaal twee weken kun je in business zijn en omzet maken met een online training die nu nog helemaal niet bestaat.

Ik heb praktijkverhalen van verschillende klanten die door het snel lanceren van een online training binnen 1 week respectievelijk 9.200 euro, 20.000 euro en 24.000 euro omzet hebben gemaakt. Ik vertel je die verhalen woensdagochtend in een ingelast online seminar.

Ik laat daarin zien hoe je een online training met spoed op de markt brengt via een eigen aanpak die ik de beta-lancering noem. Het is een onorthodoxe manier om een nieuwe online training te lanceren die nu nog niet bestaat en waarover je alleen nog maar wat ideeën in je hoofd hebt.

Nog tijdens de kerstvakantie kun je dus al in business zijn met je nieuwe online training, en in mijn gratis online seminar vertel ik je hoe. En je ziet dus de verhalen van Janneke, Marja en Esther die hierdoor tijdens de allereerste lockdown binnen 2 weken een online verdienmodel lanceerden.

Woensdag ben ik live in uitzending via WebinarJam en je kunt je voor dit online seminar van 2 uur gratis aanmelden via:

www.schrijvenvoorinternet.nl/wbn-hoe-je-trainingen-verkoopt-in-onbeperkte-aantallen

Een mooie week gewenst,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: