Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Handen thuis

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

“In dit blok prikken aub”

Dat briefje hangt bij de ingang van een Intratuin in Tilburg. Ze hebben daar namelijk nogal last van klanten die met hun vingers in blokken oase prikken die in de schappen liggen.

Een aangerand blok oase is moeilijk nog te verkopen, dus heeft het personeel nu bij de ingang een speciaal blok oase neergelegd met het briefje erbij of klanten daar hun vingers in willen steken in plaats van in de rest van de koopwaar.

En het werkt.

Het ligt niet aan die gekke kruikenzeikers dat ze hun handen niet thuis kunnen houden. Als je weleens een stuk oase in je handen hebt gehad, dan snap je dat.

Het is nou eenmaal menselijk om een zintuiglijke ervaring te prefereren boven een cerebrale. Je voelt liever aan die oase dan dat je er iets over leest.

Zo is dat op je website ook. Niet dat klanten hun handen niet thuis kunnen houden. Maar internet is natuurlijk wel een beetje ongezellig. Kijken naar zo’n scherm, bah.

Mensen zoeken naar de emotie en de connectie, vooral op je website die op dat afstandelijke internet staat.

Schrijf dus op je website met als doel om emotie en connectie op te wekken.

Niet om als het braafste jongetje/meisje van de klas keurige informatie over je bedrijf te geven, zoals de meeste ondernemers doen.

Om je te helpen je website te verbeteren en er meer leads en klanten mee te krijgen, ben ik bezig met het maken van een video.

Die video over je website stuur ik je morgenochtend, als je mijn politiek incorrecte marketing-mails krijgt.

Wait for it…

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: