Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Finish-moeheid

Aartjan van Erkel

in Leadgeneratie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Het verschijnsel dat ik bij de meeste auteurs en andere experts zie als ze iets nieuws hebben gelanceerd, is finish-moeheid.

Ze hebben een eindsprint getrokken om dat boek, die training of dat concept af te krijgen voor de deadline. En daarna zijn ze er klaar mee.

Het heeft genoeg tijd gekost, nu gaan ze uitbollen. Of andere dingen doen die ook leuk zijn.

Daardoor vergeten ze de promotie van dat nieuwe ding waar ze net maanden op gezwoegd hebben.

Het is alsof je net een kind hebt gebaard, en dan op je telefoon gaat zitten kijken wat Ajax heeft gedaan. Of een serietje gaat liggen kijken. Met het zweet nog op je voorhoofd.

Terwijl die baby daar ligt te krijsen, onder het bloed en nog verbonden met een navelstreng. Niemand die ernaar omkijkt.

Die baby moet warmgehouden worden, gewassen en losgeknipt. Maar jij hebt er geen oog meer voor want die zwangerschap heeft je 9 maanden dag en nacht beziggehouden en nu is het klaar.

Een beetje moeder gedraagt zich niet zo, maar de meeste ondernemers wel. Niet als ze een baby baren, maar wel als ze er een boek of een training uit geperst hebben.

Doe net als een goede moeder en denk tijdens je ondernemerszwangerschap alvast na over wat er gaat gebeuren na de geboorte. Voor een baby bedenk je een kaartje, een feestje en een babykamer. Doe zulke dingen ook voor je nieuwe product, want niemand anders gaat dat voor je doen.

Wil je weten wat ik op dit moment aan het doen ben om mijn boek te promoten dat pas over 5 maanden uitkomt? Kijk dan mee in de masterclass die we vandaag naar de drukker sturen voor de Members van Het Lab.

In die masterclass zie je onder andere een strategie om jezelf als gast geboekt te krijgen in zo veel podcasts als je maar wilt, die beluisterd worden door precies jouw doelgroep. Niet één keer, maar verschillende keren per podcast. Dezelfde strategie kun je ook gebruiken om in de media te komen.

Om 17 uur is de deadline, want dan sturen we deze masterclass naar de drukker. Dat is over 60 minuten.

De link om je membership te starten is www.schrijvenvoorinternet.nl/membership-het-lab

Aartjan van Erkel

« Vorige:

Volgende: »

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail