Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Dit gebeurt er als je een website alleen maar voor jezelf maakt

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Twee weken geleden lag ik op bed in een dorpje in de Cilento-streek in Zuid-Italië.

Ik wilde slapen omdat ik die dag met 39 graden Celcius over een paar bergen had gefietst, maar onder het raam van mijn B&B vond precies die avond het jaarlijkse dorpsfeest plaats.

Er zat een barretje in het pand waar ik sliep, en de barman deed die avond niet alleen de dorpsbarbecue, maar hij had ook de playlist gemaakt op Spotify.

Je zou in de Italiaanse provincie dan misschien verwachten om Gigi d’Agostino te horen, of Jovanotti, maar de barista bleek een hele andere voorkeur te hebben. Hij heeft de hele avond Dire Straits gedraaid. Ik wist niet dat die lui zoveel nummers hadden opgenomen.

Ik werd door de mompelstem van Mark Knopfler helaas teruggeflitst naar mijn middelbareschooltijd, waar ik liever niet te vaak aan terugdenk. Leren schooltassen, zweetbandjes, knetterende Zündapp-brommers en rockbands met getoupeerde meisjeskapsels.

Ondanks de hitte en de muziekkeus heb ik toch nog goed geslapen die avond, want ik had moeie benen, dubbel glas en van die oordopjes gemaakt van was. En het was ook niet zo druk op dat dorpsfeest.

Die barman maakte namelijk een denkfout die veel ondernemers op hun website ook maken. En dat is: een feest alleen maar voor jezelf geven.

Om echt veel mensen op je dorpsbarbecue te krijgen, kun je beter niet de hele avond Money for Nothing en Sultans of Swing draaien. Net zoals je een website beter niet voor jezelf kunt maken, maar voor je klanten.

Toch doen veel ondernemers dat: een website maken die ze zelf mooi vinden. Alleen aan zichzelf denken terwijl ze de teksten schrijven, en niet aan hun klanten.

De kans is groot dat jij dat ook in meer of mindere mate hebt gedaan op je eigen website. En de kans is groot dat je daardoor minder aantrekkelijk bent dan zou kunnen.

Ik weet niet of je weleens een date hebt gehad met iemand die een verschrikkelijke muzieksmaak bleek te hebben en die de hele avond die muziek wilde horen, maar zo kom jij ook precies op klanten over als je een website hebt die je alleen voor jezelf hebt gemaakt.

Daarom ga ik je woensdagochtend helpen om je aantrekkingskracht op klanten te vergroten. Want dan geef ik een online seminar waarin we je website gaan verbeteren.

Ik geef je in dat seminar 7 overtuigingstechnieken waardoor klanten ja zeggen. Zeven simpele manieren om je website tekstueel aan te passen zodat klanten opeens zichzelf herkennen in je woorden.

Je ziet woensdag bijvoorbeeld:

– Wat je nóóit moet schrijven als je klanten ergens van wilt overtuigen.

– Hoe je iets unieks op je site zet dat je onderscheidt van concurrenten.

– Welke fout 80% van de websites maken, waardoor je klanten meteen afhaken.

– Een les die je van de juf hebt geleerd over schrijven, die je nu kapitalen kost als ondernemer.

– Hoe je een oerprincipe van verleiding uit de datingmarkt toepast op je website.

Meld je aan via deze link om woensdag naar het online seminar te kijken:

www.schrijvenvoorinternet.nl/wbn-7-overtuigingstechnieken-waardoor-klanten-ja-zeggen

Buona giornata, ik wens je een mooie dag.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: