Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Zo schrijf je een marketingtekst die klanten bewaren tot hun dood

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Stel je voor: op een dag schrijf je een marketingtekst.

Vervolgens blijken duizenden mensen zo geïnteresseerd te zijn in wat je hebt geschreven, dat ze jou geld betalen om je tekst te mogen lezen.

En dat niet alleen. Ze hebben een speciaal meubel, dat op de mooiste plek in hun woonkamer staat. Ze stallen jouw marketingtekst jarenlang in dat meubel uit.

Ze geven jouw marketingtekst cadeau aan hun beste vrienden voor hun verjaardag, en bewaren hem tot aan hun dood.

Dit is geen absurd waanidee. Want: dit is letterlijk wat er gebeurt als je een succesvol zakelijk boek schrijft.

Het is lastig om een andere marketinguiting te bedenken waarmee je zo veel lange termijnbereik krijgt, en die jou zo veel autoriteit geeft in jouw branche.

Een succesvol zakelijk boek is nog steeds marketinggoud voor een ondernemer. Mensen kijken enorm op tegen auteurs, en bestseller-auteurs worden binnen een markt gezien als een soort supersterren.

Daarom is het ook slim als je serieus van plan bent om een zakelijk boek uit te brengen.

Het is nu zomervakantie, een tijd om boeken te lezen en vooruit te kijken. Daarom heb ik tot en met donderdag een Auteursdeal voor je.

Want als jij tijdens je vakantie vooruit kijkt, dan visualiseer je misschien wel een nummer 1 bestseller voor jezelf. En kun je daar wel wat hulp bij gebruiken.

De Auteursdeal geef ik aan jou omdat je lezer bent van mijn dagelijkse berichten. Want alle succesvolle schrijvers zijn ook lezers.

Je krijgt tot en met donderdag de online training BusinessBoek Bestseller voor half geld. Dat is inclusief 3 keer een uitnodiging voor een feedback-sessie waarin ik vragen beantwoord, zodat je me feedback kunt vragen op je boek.

Ga voor de Auteursdeal naar deze pagina: www.schrijvenvoorinternet.nl/businessboek-besteller

Aartjan van Erkel

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail