Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Om 10u live uitzending: 7 overtuigingstechnieken waardoor klanten JA zeggen

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Om 10 uur start ik de uitzending van mijn online seminar ‘7 overtuigingstechnieken waardoor klanten ja zeggen’.

Het is een live sessie waarin ik het ga hebben over je website.

Je ziet onder andere:

  • Welk probleem meer dan 80% van de websites hebben, waardoor klanten gefrustreerd afhaken. Dat probleem verdwijnt als je een paar woorden verandert.
  • Wat het oerprincipe van verleiding is uit de natuur, wat jij op je website niet toepast. Daardoor ben je voor klanten net zo aantrekkelijk als een dronken voetbalhooligan.
  • Waarom zo veel ondernemers een nieuwe website willen om precies de verkeerde reden. En hoe je een bestaande website veel overtuigender maakt zonder een webbouwer in te schakelen.
  • Wat de reden is dat websites vol staan met cliché’s, waardoor zelfs de leukste ondernemers overkomen als eenheidsworsten. En hoe jij iets op je pagina’s zet dat door niemand gekopieerd kan worden.
  • Hoe je verkoopt op een natuurlijke manier
  • Hoe je onvergelijkbaar wordt in de ogen van je klanten
  • Klanten willen daardoor alleen nog met jou werken, ongeacht je tarief

Je kunt je daar nu nog voor aanmelden door te klikken op deze link: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/wbn-7-overtuigingstechnieken-waardoor-klanten-ja-zeggen

Je kijkt gewoon online, op je laptop. En het is gratis.

Tot zo,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: