Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Trek lekker wat warms aan, want…

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Bas Urlings is een jongen die op slippers buiten loopt bij de meest absurde temperaturen. Hij is ecommerce-ondernemer en Amazon-expert en we kennen elkaar al heel lang.

Op zijn veranda – hij woont in een superblits gestylede boerderij in een dorp ergens in het rivierengebied – staat een twee meter lange vrieskist. Niet om zichzelf te kunnen invriezen na  zijn dood, maar om te gebruiken als zo’n verschrikkelijk Wim Hof-ijsbad.

In een steenkoud bedrijfspand interviewde hij me afgelopen winter voor zijn ‘Ondernemen op slippers’-podcast.

Gelukkig had ik toevallig die dag mijn allerdikste trui aan: 1,5 kilo zuivere scheerwol.

We hebben het gehad over copywriting, ondernemen en boeken schrijven, en als je het leuk vindt om ons gesprek te bekijken dan kan dat hier:

En dit is de link om ons te beluisteren op Spotify en Apple Podcasts.

Dingen die je hoort zijn onder andere:

  • Hoe ik in een vorig leven teksten schreef voor geïrriteerde mensen, en wat ik daarvan heb geleerd dat ik nu nog elke dag toepas. Ook in de tekst die je nu leest.
  • Hoe je overstapt van freelancen op een schaalbaar bedrijf en je omzetplafond doorbreekt
  • Wanneer je een boek beter via een uitgever kunt uitgeven, en wanneer juist absoluut niet
  • Twee next level strategieën om de e-mailadressen te krijgen van de lezers van je boek
  • Hoe bepaal je de prijs van je boek?
  • Wat je moet doen om te kunnen leven van een zakelijk boek
  • Wat is ervoor nodig om de hoofdprijs te vragen aan je klanten?
  • Hoe je klanten gefascineerd houdt in jou als ondernemer, waardoor ze jarenlang of zelfs decennialang klant bij je blijven. Hoe voorkom je dat de betovering verbroken wordt?
  • Waarom ik vroeger niet eens in staat was om 1 keer per week een mail te sturen naar mijn mailinglijst, maar de afgelopen 2,5 jaar zonder problemen elke dag een mail schrijf
  • Hoe je voorkomt dat je door je eigen bedrijf hetzelfde gevoel krijgt als een uitgelulde leraar die vlak voor zijn pensioen zit
  • Hoe je te hard rijdende automobilisten in een drukke winkelstraat zo ver krijgt om honderden meters lang hun snelheid te minderen met een glimlach

Enjoy en trek lekker wat warms aan.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten