Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Stop met sweet talken

Aartjan van Erkel

in Copywriting

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

We hebben er weer een.

Een internet marketing ‘expert’ predikte deze week met vrome gevouwen handen op de socials: “Niemand leest op internet, iedereen scant”.

Als oranje speelt hebben we 17 miljoen bondscoaches. Als de corona uitbreekt hebben we 17 miljoen virologen. En op internet stikt het van de kwezels met hippe sneakers die ondernemers op verkeerde gedachten brengen over tekstlengte.

Daardoor moet ik veel ondernemers die bij me komen eerst tot bedaren brengen, want ze denken dat alle teksten op hun website van twitterlengte moeten zijn.

Als dat waar was, hoe komt het dan dat de best converterende verkooppagina’s lange lappen tekst zijn?

Als dat waar was, waarom zie ik dan ondernemers die hun omzet verdubbelen als ze vaker gaan mailen naar hun klanten?

De politiek incorrecte waarheid is: als klanten jouw tekst niet lezen, dan heb je een saaie tekst geschreven.

De grootste zonde in marketing is saai zijn, en de meeste ondernemers koken brave, zouteloze marketingpap zonder krenten.

Als ik met ondernemers kijk naar een website die niks oplevert, dan ligt dat bijna nooit aan te lange teksten.

Stop met sweet talken tegen je klanten terwijl je een volle lepel kaneel in je mond hebt. En stop met het luisteren naar piepjonge experts op internet die in de lockdown weer bij papa en mama thuis zijn gaan wonen.

Ontdek wat je kunt zeggen om jezelf onvergelijkbaar te maken, waardoor je uniek bent in je markt.

Ik geef je daar vrijdagochtend een hele lading tips over in mijn gratis online seminar ‘8 idioot simpele manieren om van bezoekers klanten te maken’.

De link om je gratis aan te melden is http://www.seminars.gratis

Ik wens je een goeie week.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail