Schrijven voor internet

Beter leren schrijven om méér te verkopen

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Loosdrechtse plassen, zondagochtend 9.15 uur

Aartjan van Erkel

in Verkoopgesprekken

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Gisterochtend vroeg parkeerde ik op een kilometer afstand van de Loosdrechtse plassen.

Samen met puber 2 bond ik de schaatsen onder bij een vaart en we schaatsten richting de plas.

We bereikten de grote open ijsvlakte, waar een straffe ijskoude wind stond.

Behalve het huilen van de wind hoorden we ook een geluid als van een drukke verkeersweg.

Dat bleek afkomstig te zijn van een sliert van duizenden schaatsers die samen over het ijs krasten, allemaal in dezelfde richting.

Het hele meer was leeg, en alleen langs de rand was iedereen het rondje van 12 kilometer rondom de plas aan het schaatsen.

We schaatsten een kwartier mee, tegen de ijskoude wind in.

Ik denk dat we met zeker tienduizend mensen tegelijkertijd het rondje Loosdrecht aan het doen waren.

En iedereen ging dezelfde kant op.

Plotseling zagen we 2 schaatsers omdraaien. Als enigen schaatsten ze met hoge snelheid terug. Wind-mee.

Hun oerwoudgeluiden moeten aanstekelijk geweest zijn. Want een paar minuten later waren ze omringd door honderden mensen die opeens óók tegen de meute in wind-mee aan het schaatsen waren.

Ze hadden een beweging gestart.

Het is menselijk gedrag om allemaal dezelfde kant op te gaan.

Ook in jouw markt schaatst iedereen waarschijnlijk dezelfde kant op.

Maar de conventionele aanpak hoeft helemaal niet de beste resultaten te geven.

Jouw concurrenten gebruiken vaak zonder na te denken de traditionele manier.

Bijvoorbeeld voor het voeren van verkoopgesprekken. Ze doen het zoals ze het altijd al hebben gedaan.

Zelf ben ik uit pure telefoonangst jaren geleden op zoek gegaan naar een format voor een verkoopgesprek dat altijd werkt.

Want áls ik dan aan de telefoon moest zitten, dan wilde ik minstens 80% zeker weten dat het een verkoop zou opleveren.

Die manier heb ik gevonden, en inmiddels heb ik honderden verkoopgesprekken gevoerd de afgelopen jaren.

Het conversiepercentage in die gesprekken is zelfs hoger dan 80%.

En van mijn format voor verkoopgesprekken heb ik nu voor het eerst een online training gemaakt.

Waarin ik je leer hoe je het allerduurste wat je aanbiedt, verkoopt via de telefoon of in een videocall.

Elk gesprek kan dus duizenden euro’s in één keer opleveren.

Ik waarschuw je van tevoren: weet dat je door deze training géén conventionele verkoopgesprekken gaat voeren.

Geen traditionele blabla-gesprekjes waarin je moet gaan zitten slijmen, bedelen of jezelf verkopen.

Wat ik je wel leer is hoe je een bijzonder, persoonlijk gesprek met je klanten voert. Dat soms confronterend voor ze is.

Net als een écht goed gesprek met je beste vriend of vriendin.

Maar dan volgens mijn bewezen format. Waardoor ze aan het eind van het gesprek bijna altijd ja zeggen.

Aanstaande donderdag start ik met de opnames van deze nieuwe online training. Hij heet Vet Veel Verdienen via Verkoopgesprekken.

En ik heb besloten om nu tijdelijk een klein groepje Early Birds toe te laten, die de 5 trainingsvideo’s krijgen direct nadat ik ze heb opgenomen.

Je moet dan wel steeds een paar weken wachten tot de volgende klaar is.

In ruil voor je geduld krijg je deze week een keiharde korting van 60%, plus 2 bonussen met een waarde van 2.000 euro.

Dit aanbod vervalt donderdag om 17 uur en komt daarna nooit meer terug. Dit is de tijdelijke pagina om je aan te melden als Early Bird: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/vet-veel-verdienen-via-verkoopgesprekken-early-bird/

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten