Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Maak jij deze hipster mistakes op je website?

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Deze week moeten we met zijn allen weer zuchten om de mensen met de koude enkels.

Plastisch chirurgen gaan uit hun panty in de media omdat ze opeens een hoop millennials zien op het spreekuur met handwonden.

Want wat doen die dommies?

Avocado’s ontpitten met de dure Sabatier-set van papa.

Avo’s veilig opensnijden lukt nog wel omdat het jankend scherpe mes vanzelf stopt bij de pit.

Maar dan moet die pit er nog even uitgejetst worden.

En dat doe je dan natuurlijk met de punt van dat bloedscherpe messie.

En daar gaat het mis, long story short: ze schieten uit en zitten een uur later op de poli.

Die arme hipsters moeten nog zo veel ontdekken in het leven.

Dat je enkels warm blijven in de winter als je lange sokken aantrekt. En dat je moet uitkijken bij het maken van je Avocado Banana Breakfast Smoothie, broer.

De plastisch chirurgen werden zo moe van het vastnaaien van vingerpezen dat ze een YouTube-video hebben opgenomen om te demonstreren hoe je een avocado veilig uit zijn jasje haalt.

Zo’n best practice kan je ukelele-carriere redden, mensen.

Als ondernemer kun je ook op je website duchtig in je klauw snijden.

Door te improviseren met de teksten die je erop zet.

Als je maar wat doet en hoopt dat het klanten trekt, zit je voor je het weet met een bloedbad of een website die niks oplevert.

Denk niet dat je websitebouwer of je designer wel zorgt voor overtuigende teksten.

Want dat zijn rechterhersenhelftmensen. Estheten. Performers, die graag applaus willen.

Geen verkopers. Ze willen je website alleen maar mooi maken. Of hij verkoopt, dat zal ze worst wezen.

Daarom geef ik volgende week een online seminar over copywriting best practices.

Zodat jij niet hoeft te improviseren op je website, en niet in je poezelige vingertjes hoeft te snijden.

Mijn seminar heet ‘8 idioot simpele manieren om van bezoekers klanten te maken’.

Je kunt gewoon kijken op je laptop, en ik heb 2 tijdstippen voor je geprikt zodat je altijd wel een keer kan.

Ik ga je daarin op 8 manieren behoeden voor hipster mistakes op je website waardoor je voor de hele wereld voor lul staat, net als een bloedende millennial op de eerste hulp.

Je hoort onder andere een anekdote uit de user labs van grote internetbedrijven waar ik vroeger jarenlang heb getest wat het effect op de conversie was van mijn copywriting-aanpassingen.

De link om je gratis aan te melden is www.seminars.gratis

Spreek je daar.

Aartjan van Erkel

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten