Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Wat is de beste mop die je kent?

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Mijn nieuwe favoriete thread op Reddit is: What is the best joke you know?

Iemand met de alias Arjun – ik was het niet, ook al klinkt het wel een beetje zo als je het op zijn Engels uitspreekt – postte deze geinige wiets:

“Two men are sitting drinking at a bar at the top of the Empire State Building, when the first man turns to the other and says “You know, last week I discovered that if you jump from the top of this building, the winds around the building are so intense that by the time you fall to the 10th floor, they carry you around the building and back into a window”. The bartender just shakes his head in disapproval while wiping the bar.

The second guy says, “What, are you nuts? There’s no way that could happen. “No, its true,” the first man says. “Let me prove it to you.” He gets up from the bar, jumps over the balcony, and plummets toward the street below. As he nears the 10th floor, the high winds whip him around the building and back into the 10th floor window and he takes the elevator back up to the bar.

He meets the second man, who looks astonished. “You know, I saw that with my own eyes, but that must have been a one time fluke.” “No, I’ll prove it again,” says the first man as he jumps again. Just as he is hurtling toward the street, the 10th floor wind gently carries him around the building and into the window. Once upstairs he urges his fellow drinker to try it.

“Well, why not.” the second guy says, “It works. I’ll try it.” He jumps over the balcony, plunges downward passes the 11th, 10th 9th, 8th, floors. . . . . and hits the sidewalk with a SPLAT.

Back upstairs the bartender turns to the other drinker and says, “You know Superman, you’re a real jerk when you’re drunk”.

Superman en zijn collega-superhelden zijn geboren in de jaren ’30. Toen verschenen de eerste comic books over onze helden.

Tijdens de Great Depression.

Dat is geen toeval. Want het natuurlijke gedrag van de mensheid is om in tijden van crisis 2 dingen te doen:

(1) Vluchten.

(2) Zoeken naar een redder.

Dus wat is er dan mooier dan te vluchten in verhalen van gemaskerde helden die rondvliegen in een cape en de wereld redden?

Het is slim om in je business mee te liften op het natuurlijke gedrag van je klanten. Want de wind waait al. Je hoeft alleen maar je zeil te hijsen.

Godshuizen weten daar alles van. Die krijgen tijdens een recessie vaak meer toeloop. Want daarbinnen is de redding altijd nabij.

En als ondernemers kunnen we een aantal dingen leren van de manieren waarop kerken hun marketing doen en hun product verbeteren.

Als je beledigd bent dat ik zeg dat kerken aan marketing doen, stuur me dan even een beledigde mail want dat vind ik altijd geinig.

En kijk dan nekeer hoeveel zoekresultaten er zijn als je op Amazon zoekt op ‘church marketing’.

Enniewees: als je ergens expert in bent, dan zijn er 8 strategieën van spirituele leiders die je kunt gebruiken om volgelingen te krijgen.

Om klanten zo diepgaand te beïnvloeden dat ze hun gedrag permanent veranderen.

Zodat je een relatie met ze krijgt voor het leven.

Die 8 strategieën heb ik opgenomen in een masterclass die je kunt lezen in de komende donkere maand waarin de sterren twinkelen en de mensheid op zoek is.

Als je een fluit wilt hebben om op te blazen om klanten op te trommelen die onder jouw leiding hun leven gaan veranderen, zorg dan dat je aanstaande maandag Member bent van Het Lab.

Want op die dag sturen we de masterclass naar de drukker met daarin de 8 strategieën van spirituele leiders om van je klanten volgelingen te maken.

Ben je nog geen Member, dan is dit de link: www.HetLab.online

Aartjan van Erkel

PS

Trouwens, mail me ook serieus even de beste mop die je kent. Als hij leuk is dan zet ik hem misschien wel in een van mijn mails deze week.

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten