Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Faken is voor groentjes

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

De Italiaanse komiek Adriano Celentano sloot in de jaren ’70 een weddenschap af.

Hij luisterde veel naar Elvis en andere Amerikaanse rockers, en hij merkte dat het bijna makkelijker was om een liedje in het Engels te schrijven dan in het Italiaans.

Lastig was alleen dat Italianen 50 jaar geleden nauwelijks Engels verstonden.

No problem-me, dacht Celentano. Das eigenlijk juist goed.

Hij wedde met vrienden dat hij een nummer kon zingen in fake Engels. En dat hij daar een hit van kon maken.

Zo gezegd, zo gedigidaan en in 1972 kwam zijn single uit, getiteld ‘Prisencolinensinainciusol’.

Psies, dat dachten die Italianen dus ook.

Het nummer klinkt pretty good, lekker rhythm-and-blues achtig met veel blazers. En je zou zweren dat je naar een Amerikaans nummer zit te luisteren als je niet oplet.

Maar in werkelijkheid zingt hij deze songtekst:

“In de col men seivuan
Prisencolinensinainciusol ol rait
Uis de seim cius men
Op de seim ol uat men
In de colobos dai
Ciak is e maind beghin de col”

Het lied bereikte wereldwijd de hitparades. In Nederland kwam het op nummer 5 in de top 40.

Zelfs in Amerika werd het een hitje.

Bravissimo, Adriano.

Maar: een shortcut nemen door iets te faken leidt meestal tot mislukking.

“Fake it until you make it” zeggen groentjes tegen elkaar die net van school komen.

Het is prima om te bluffen als je nog helemaal onderaan de ladder staat.

En shortcuts zijn altijd lekker.

Maar als je al jaren aan je business bouwt, heb je waarschijnlijk geen zin meer om te faken. En ook niet om de hele tijd op je bek te liggen, zoals in je begintijd.

Je wilt gas geven. Als je aanlegt, wil je meteen raak schieten.

En daar is ook een simpele manier voor. Geen goedkope manier. Geen manier die groentjes kunnen betalen. Maar wel een simpele manier.

En dat is: best practices gebruiken.

Het voorbeeld volgen van iemand die de code heeft gekraakt. Die er al succesvol mee is.

En die heeft laten zien ook anderen succesvol te kunnen maken.

Echte best practices geven je meteen resultaat. Zonder te faken, zonder te improviseren, en zonder op je bek te gaan.

Als je klaar bent om gas te geven op een van de dingen waarvan ik de code voor je heb gekraakt, dan heb ik vandaag nog een extreme Black Friday Deal voor je.

Het is de laatste dag, en de Black Friday Deal loopt vanavond om 23:59 uur af.

Je krijgt nu een idiote korting van 50% op al mijn online trainingen:

  • Online Verkoopsucces XL -50% – Online training om direct meer te verkopen met je website. Ga 10x zo veel verkopen met de overtuigingstechnieken van de best verkopende websites, zonder foute beïnvloedingstrucs.
  • Extreme Omzet met Online Trainingen -50% – Online training voor experts die hun kennis willen verkopen als een online product. Ontdek hoe je de ultieme online training lanceert en voor de hoogste prijs verkoopt in onbeperkte aantallen.
  • Epic E-mail Copywriting –50% – Online training om entertaining e-mails te leren schrijven. Hoe je onder de marketing bullshidt-radar vliegt met e-mails waardoor je klanten gaan lezen, klikken en kopen.
  • Onweerstaanbare Online Marketing -50% – Online training om celebrity-status te krijgen in je markt. Ontdek een simpele methode om belachelijk zichtbaar te zijn op de socials terwijl het jou bijna geen tijd kost.
  • BusinessBoek Bestseller -50% – Online training voor auteurs van een zakelijk boek, waar ze klanten mee willen krijgen. Ontdek mijn simpele methode waardoor je business-boek extreem opvalt en verkoopt als een gek. Dit is de beruchte online training waardoor tot nu toe al 6 auteurs op nummer 1 zijn gekomen bij Managementboek .nl.

Je investering is dus vandaag maar de helft van de normale prijs.

En je krijgt er sappige Black Friday Bonussen bij ter waarde van duizenden euro’s.

Die bonussen halen we ook allemaal offline om 23:59 uur.

Je hoeft niet alle trainingen te kopen, grote smurf. Een of twee mag ook.

Ben je klaar om direct raak te schieten, klik dan op deze tijdelijke link: www.schrijvenvoorinternet.nl/blackfriday

Ci vediamo presto, tot snel.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten