Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Waarom de meeste trainers out of touch zijn

Aartjan van Erkel

in Online trainingen verkopen

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Stand-up comedian George Carlin had een punt toen hij zei:

“Some people see the glass half full.

Others see it half empty.

I see a glass that’s twice as big as it needs to be.”

Veel mensen praten elkaar na en gebruiken dezelfde lichtgrijze clichés.

En ze zoeken wanhopig naar entertainment in de vrije tijd die ze hebben tussen werk en opleiding door.

Want werk en opleiding zijn voor de meesten van ons een lichtgrijze, saaie mist waar we de hele dag in lopen en die alle kleuren, geluiden en vreugde dempt.

Ook als ze een training volgen verwachten mensen weinig meer dan klamme, trieste gemeenplaatsen.

Want de meeste trainers en opleiders praten met een eetlepel bloem in de mond, en strooien met een droge confetti van feiten en theorie.

Terwijl hun cursisten, zodra ze de deur van de trainingsruimte uitstappen, terechtkomen in een Braziliaans carnaval van entertainment dat ze met één swype op hun telefoon laten losbarsten.

De meeste trainers en opleiders – en trouwens ook de meeste auteurs –  zijn out of touch met die realiteit en komen op klanten over als een Professor Droogbeckje.

Als je een ONLINE training maakt, betekent out of touch zijn meteen jouw miezerige einde.

Want online trainingen worden gevolgd MIDDENIN dat Braziliaanse carnaval van entertainment.

Namelijk: in de browser. Waar tegelijkertijd ook tabs openstaan met Insta, Facebook en Zalando.

Succes met het strooien van jouw droge confetti van feiten en theorie. Als je deelnemers afgeleid worden door veren, glitters en dansers in vergaande staat van ontkleding.

Er zijn 2 oplossingen voor het probleem van het Braziliaanse carnaval van entertainment.

(1) Maak een online training die entertaining is.

Reality check: een training is natuurlijk nooit zo leuk als dat carnaval. Maarrrrr je bent enorm verfrissend voor deelnemers als ze merken dat je snapt in wat voor wereld ze leven en je best hebt gedaan om het LEUK te maken om jouw training te volgen.

(2) Maak een training voor de bovenkant van de markt.

Dus alleen voor de beste klanten die van zichzelf gemotiveerd zijn en die bereid zijn om meer geld uit te geven. En die al binnenkomen met een sterke wil om de samba te weerstaan. Die hongerig zijn om van jou te leren.

Meer tips voor het lanceren en maken van online trainingen geef ik zometeen in een online seminar met de titel ‘Hoe je online trainingen verkoopt in onbeperkte aantallen’.

Daarin vertel ik je een groot aantal dringende learnings uit de afgelopen 6 jaar waarin ik duizenden online trainingen verkocht aan ondernemers, voor hoge bedragen.

Als je van plan bent om ooit een online training te maken – wat trouwens ideale producten zijn om tijdens lockdowns en pandemieën te verkopen – bekijk dan eerst mijn gratis online seminar.

You will thank me later.

Dit is de link om te kijken zometeen om 10 uur: https://event.webinarjam.com/channel/onlinetrainingen_reg

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten

Of beluister de podcast