Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

12 e-mails van Donald Trump

Aartjan van Erkel

in Copywriting

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Gisteren kreeg ik 12 e-mails van Donald Trump.

Als je op zijn mailinglijst staat dan laat hij weten dat hij er is, zummaarzeggen.

Hij schijnt morgen een dingetje te hebben.

Dit stond in een van de mails, de afzender was DonaldJTrump .com:

“President Trump is up against the Fake News Media, the Radical Left, the DC Swamp, the Deep State, and the Hollywood Elites. He needs you now more than ever. Step up NOW so we can WIN BIG on Election Day.”

In 1 mail haalt zijn team er dus maar liefst 5 gemeenschappelijke vijanden bij om zo veel mogelijk campagnecentjes binnen te harken om ‘Sleepy Joe’, aka ‘China Joe’ aka ‘Slow Joe’ morgen te verslaan.

Gemeenschappelijke vijanden en bijnamen zijn 2 manieren om te fukken met de mind van de kiezers.

Hoe ethisch dat is, hangt helemaal af van je intenties.

Zelden waren die zo sleezy als bij de ‘Conspiracy Theorist-In-Chief’ – ook Trump heeft een paar bijnamen – en hoe dat uitpakt gaan we morgen zien.

Zo schaamteloos als Trump is, zo bemoedigend waren presidenten in het verleden.

Een paar mooie en wat minder bekende one liners op perkament:

“Whatever you are, be a good one.” – Lincoln

“If your actions inspire others to dream more, learn more, do more and become more, you are a leader.” – Roosevelt

“What counts is not necessarily the size of the dog in the fight- it’s the size of the fight in the dog.” – Eisenhower

Mensen in actie brengen is altijd een van de duurstbetaalde vaardigheden op aarde geweest, en nog nooit was dat zo extreem als in 2020.

De volledige beurswaarde van Google en Facebook is erop gebaseerd.

En ook het succes van goede doelen, marketeers en samenzwerings-theoristen.

Hoe ethisch ze zijn, hangt helemaal af van hun intenties. Maar mindfuk is mindfuk.

Het is net als met geld. Het is onzin om te zeggen dat geld stinkt. Geld is neutraal.

Je kunt er stinkende dingen mee doen, of dingen die lekker ruiken.

Net als met mindfuk.

Ik ga ervan uit dat jij mensen in actie wilt brengen omdat je gelooft dat het in hun eigen belang is.

En ik wil je daarbij helpen met de best werkende mindfuks. Deze maand is dat het Visioen.

Een vorm van beïnvloeding die door alle wereldreligies, presidenten en leiders wordt gebruikt.

Een vorm van beïnvloeding die ten goede en ten kwade kan worden gebruikt.

Aan jou de keus.

Maar kies in ieder geval op tijd, want zometeen om 17.00 uur verstrijkt de deadline.

Op dat moment sturen we de nieuwe masterclass van Het Lab naar de drukker.

Met daarin de formule voor het creëren van een Visioen in het hoofd van je klanten.

De deadline betekent dat je de formule niet meer kunt krijgen als je te laat bent.

Dit is de link: https://www.HetLab.online

Succes met kiezen.

Aartjan van Erkel

« Vorige:

Volgende: »

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: