Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Hoe je de ultieme online training lanceert en verkoopt in onbeperkte aantallen

Aartjan van Erkel

in Online marketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Mijn boek Verleiden op internet was de eerste poging om van mezelf een product te maken.

Het was 2011, en Booking dotcom huurde me in als ‘online copywriter’: een zeldzaam specialisme. Ik had nooit eerder zo’n hoog uurtarief gevraagd.

Maar ik wist dat ik nog veel meer geld kon verdienen als ik geen nee meer hoefde te verkopen aan andere opdrachtgevers. Daarom schreef ik dat boek.

Wist ik veel dat je aan een boek maar 1 euro per stuk verdient.

Dat ding werd meer dan 10.000 keer verkocht, maar daar schoot ik qua omzet dus weinig mee op.

Ik werd niet warm van 10.000 piek extra verdienen. Ik wilde tonnen extra verdienen!

Er zaten door dat boek wel opeens veel klanten in mijn inbox die vroegen om een training.

Ik ben toen nog een paar jaar druk geweest met het hele land doorrijden als in-company trainer.

Ik voelde me geen ondernemer, maar een forens.

En mijn omzet zat nog steeds muurvast.

Ik kon nog steeds niet schalen.

Het breekpunt kwam toen ik me op een ochtend realiseerde: ik ga elke dag met buikpijn naar mijn werk.

Ik zegde rigoureus al mijn opdrachtgevers af. Mijn omzet droogde in één klap op.

Nu moest ik wel.

Wat volgde waren 3 jaar van kleine en grote mislukkingen.

Ik verkocht live trainingen en probeerde zalen vol te krijgen.

Voor die zalen stond ik te pitchen, want ik probeerde dure jaarprogramma’s te verkopen.

Door mijn introverte karakter was pitchen op een podium voor mij veel te zwaar, maar dat realiseerde ik me toen nog niet.

Chiara schrok zich kapot toen ik op een nacht een paniekaanval kreeg. Er moest dringend iets veranderen, maar ik wist niet wat.

Ik voelde me niet alleen doodongelukkig, maar ik kreeg ook nog steeds mijn omzet niet omhoog.

Ik voelde me alsof ik bij een snelstromende rivier stond en een rubberboot had, maar dat ik langs het water liep met dat bootje in plaats van me op de stroming te storten en 10 keer zo hard te gaan.

Na 3 jaar kraakte ik de code.

Dat gebeurde toen ik een experiment deed. Ik maakte video-opnames van een training die ik elke keer opnieuw aan het geven was.

Daarna ging ik die video’s verkopen.

Mijn verwachting was: klanten gaan dit niet kopen. Want ze willen een live training van me. Waarin ze ook vragen kunnen stellen.

Dit was wat er in werkelijkheid gebeurde: veel meer klanten kochten de online training dan ooit bij de live training waren geweest.

Dat jaar was mijn beste jaar ooit. En het jaar daarna verdubbelde mijn omzet.

Op dit moment maak ik 5 keer zo veel omzet met online trainingen dan jaren geleden toen ik alles live deed.

De afgelopen jaren hebben 1.901 ondernemers mijn online trainingen gevolgd, waar ik 2,4 miljoen euro omzet mee heb gemaakt.

Heb jij ook het plan om een online training te gaan verkopen?

Vanaf vandaag heb je de mogelijkheid om mijn hulp daarbij te krijgen. Voor de allereerste keer.

Want ik lanceer deze week mijn trainingsprogramma Extreme Omzet met Online Trainingen.

Tot Oudjaarsdag 17u is voor jou de aanmelding geopend van de BETA-versie van Extreme Omzet met Online Trainingen. Want ik heb de training nog niet opgenomen.

Vanaf 20 feb neem ik elke twee weken een video op, en jij kunt daar LIVE bij zijn via internet. Dat betekent dat je veel extra mogelijkheden hebt om vragen aan me te stellen.

Doe je mee, dan interview ik jou na afloop over je ervaringen. Je reactie komt op de website.

In ruil voor je medewerking krijg je deze week een gigantische korting van 70% op de normale prijs, en 3 bonussen met een waarde van €2.500 cadeau.

Dit is een aanbod dat nooit meer terugkomt.

Op deze tijdelijke pagina staat wat je krijgt als je meedoet:

https://www.schrijvenvoorinternet.nl/extreme-omzet-met-online-trainingen

Het maakt niet uit of je al bezig bent om een online training te maken, er alleen nog maar over nadenkt, of hem al op de markt hebt gebracht.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE politiek incorrecte marketing-tip, en ontvang direct de Onweerstaanbare Online Marketing Formule:

Tnx, de formule zit in je inbox. En vanaf morgen krijg je elke ochtend een politiek incorrecte marketing-tip. Enjoy!