Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Labrador Max en het geheim van de luie content marketing

Aartjan van Erkel

in Content marketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Max is een zwarte labrador uit Port St Lucie in Florida.

En van de week heeft hij een uur zelf autogereden, toen zijn bazinnetje even was uitgestapt. Dat zit zo.

Max sprong op de bestuurdersstoel om het vrouwtje na te kijken dat wegliep.

Daarbij raakte de lummel met zijn achterpoot het pookje van de automaat en duwde hem per ongeluk in R.

De auto begon te rijden en bleef een uur lang in zijn achteruit cirkels rijden.

Toevallig stond de auto op een keercirkel aan het einde van een doodlopend straatje in een woonwijk.

Daardoor waren zijn enige slachtoffers een brievenbus en een vuilnisbak.

Helaas voor het baasje en de haastig opgeroepen cops lagen de sleutels in de auto en waren de deuren op slot. Pas na een uur lukte het om Max te bevrijden.

Ik ga nu iets zeggen waar het bazinnetje van Max het niet mee eens is: het is heel relaxt om toe te kijken hoe iets in beweging blijft waar je niks aan hoeft te doen, terwijl je daarvoor altijd hebt gedacht dat jij zelf achter het stuur moest zitten om er beweging in te krijgen.

Neem je content marketing. Veel ondernemers denken dat ze daarvoor continu zelf achter het stuur moeten zitten.

Ze denken dat ze de hele tijd content moeten maken. Ze denken dat ze zelf op de knoppen moeten drukken.

Maar dat is een aanname.

Wat nou als je maar 1 keer wat content zou hoeven te maken, om die daarna op repeat te zetten?

Zodat je alleen maar lui hoeft toe te kijken hoe je voortdurend zichtbaar bent op social media, terwijl je daar niets voor hoeft te doen?

Zodat klanten elke dag weer aan je herinnerd worden. Terwijl jij ondertussen tijd overhoudt om business te doen en klanten te helpen?

Dat kan, want het is helemaal niet nodig om elke week content te maken voor social media. Het is ook niet nodig om daar eindeloos rond te hangen.

Prima als het je hobby is, maar veel ondernemers doen dat onder werktijd omdat ze denken dat het niet anders kan.

Nergens voor nodig.

Members van Het Lab krijgen komende maand de formule om hun content op repeat te zetten.

Zodat ze belachelijk aanwezig worden in hun markt zonder dat het ze tijd kost.

En ik geef ze 7 formules om snel die content te vinden die ze op repeat kunnen gaan zetten.

Die hebben ze namelijk allang, alleen zien ze het niet.

De deadline voor de masterclass is maandag. Dit is de link:

www.HetLab.online

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: