Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Onverhard

Aartjan van Erkel

in Online marketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Deze zomer heb ik de sport-podcasts ontdekt.

Heerlijk kabbelend kakelen over Wimbledon, het vrouwen-WK en de Tour.

De NPO heeft een paar hele leuke sportpodcasts, en The Move van Lance Armstrong is ook goud.

Maar mijn favoriete online talkshow is die van Laurens ten Dam: Live slow, Ride fast.

Bou en Lau – Bouke Mollema en Laurens ten Dam – waren een paar jaar geleden onze nationale helden toen ze allebei top tien reden in de Tour.

Laurens vertelde in zijn eigen uitzending dat hij gaat stoppen met wielrennen na dit seizoen.

Want hij is nu 39 en klaar.

Maarrrr dat betekent niet dat hij fietsen niet meer leuk vindt.

Nee joh, hij gaat komend jaar nog een graadje extremer. Hij wordt namelijk een gravel grinder.

Dat zijn deelnemers aan races van afsterfelijke afstanden die helemaal over gruwelijke onverharde wegen gaan.

Die races zijn self supported. Je hebt dus geen verzorgers, geen bezemwagen, geen materiaalwagen. Hemmel neks!

Er is een race bij van 2.000 km die je zo snel mogelijk moet afleggen en waarbij deelnemers ’s nachts een paar uurtjes pitten in een slaapzakkie in de berm.

Er zijn weinig atleten die zo smakelijk kunnen vertellen als Lau.

Met zijn dikke vette Noord-Hollandse accent waardoor alles hotseknotserig klinkt.

Zelfs als het over bavette, bier en barolo gaat, het favoriete kostje van Lau en zijn sidekick Stefan.

Samen maken de heren supergeinige uitzendingen waarbij ik onbedaarlijk zit te grijnzen om de slechte humor en de schaterend vertelde sterke verhalen.

De podcast van Laurens is zijn meesterwerk op internet. En hij heeft daar volledige controle over.

Dat ding is van hem en hij kan ermee doen wat hij wil.

Hij is niet afhankelijk van een groot blauw monsterlijk rijk bedrijf in Amerika dat over de rug van Lau en zijn luisteraars geld verdient aan advertenties, steeds meer regels oplegt over wat wel en niet mag, en ongemerkt al hun persoonlijke gegevens doorverkoopt aan de hoogste bieder.

Hij heeft een eigen audience opgebouwd. Waar hij zelf de controle over heeft.

Een onafhankelijke manier om een groot bereik te hebben.

Een onafhankelijke manier om zijn publiek uit te breiden.

Niemand heeft daar iets over te zeggen.

Veel ondernemers denken dat ze overgeleverd zijn aan social media als ze bereik willen hebben.

Maar Laurens laat zien dat het ook anders kan.

In jouw bedrijf ook.

Want naast een podcast zijn dit de beste manieren om onafhankelijk een groot bereik met je marketing te krijgen:

  1. Een website met veel bezoekers, inclusief een blog
  2. Een populaire e-mailnieuwsbrief
  3. Een zakelijk boek dat een bestseller wordt
  4. Vooruit: ook social media content, maar dan wel content waar je beperkt tijd in steekt en die je extreem zichtbaar maakt

Die 4 dingen heb je nodig om de bekendste naam in je markt te worden, en toch zelf de controle te houden over je marketing.

De afgelopen jaren heb ik de code gekraakt voor alle 4 die dingen.

Daarover heb ik online trainingen gemaakt, zodat jij het in een keer goed kunt doen.

Die 4 online trainingen zitten deze week in de Zomerdeal: omdat ik op vakantie ben krijg jij 50% korting plus duizenden euro’s aan knetterharde bonussen:

Online Verkoopsucces XL (Zomerdeal) – Online training om 5 keer zo veel te verkopen met de overtuigingstechnieken van de bestverkopende websites, zodat je producten of diensten bestsellers worden – zonder foute beïnvloedingstrucs te gebruiken.

Epic E-mail Copywriting (Zomerdeal) – Online training om entertainende e-mails te schrijven waardoor klanten klikken, lezen en kopen.

BusinessBoek Bestseller (Zomerdeal) – Online training over een simpele methode waardoor je zakelijke boek extreem opvalt en verkoopt als een gek.

Onweerstaanbare Online Marketing (Zomerdeal) – Online training om een explosie van content te veroorzaken die van jou de bekendste naam maakt in jouw markt – met maar 2 uur marketing per week.

Vandaag is de deadline voor de Zomerdeal: vanmiddag om 17.00 uur is hij afgelopen.

Alle kortingen en bonussen vervallen dan definitief.

Klik dus op die links en bestel nu een of meer van die trainingen. Nu het nog kan.

See you on the other side, tot binnenkort!

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Politiek incorrecte marketing-tips

Meer dan 25.000 abonnees

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly