Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Ga vol op het orgel

Aartjan van Erkel

in Online marketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

In Zweden wonen twee meiden van 20 jaar, Sofia en Julia. Sinds hun 6e jaar zijn het al BFF’s.

Om hun onsterfelijke vriendschap te bezegelen zijn ze een onzalig project gestart.

Je kunt hun moeders in Stockholm helemaal hier horen zuchten, zo’n project.

Ze willen namelijk hun uiterlijk zo aanpassen dat ze een eeneiige tweeling lijken.

Hun droom is om ooit identieke barbies te zijn, hebben ze heel zeerieus tegen een journalist gezegd.

Het is een beetje zielig als je de voor- en na-foto’s bekijkt. Want vooraf waren het twee knappe wichies en nu zijn het plastic kneutebreud Kardashians geworden.

Ze hebben heur haar zwart geverfd en een paar ferme spuiten botox en fillers laten zetten.

Een van de twee barbies heeft ook haar lippen laten doen. En nogal royaal. Daardoor lijkt het alsof er twee naaktslakken op haar kwek geplakt zijn.

Die meiden doen precies wat je als ondernemer nooit zou moeten willen.

Zo veel mogelijk op iemand anders lijken is net zo onaantrekkelijk als het opspuiten van hoerige horror-lippen.

Want personality in business is nog nooit zo belangrijk geweest als nu.

De concurrentie is moordend en er zijn meer media dan ooit, waar iedere ondernemer zichzelf zichtbaar kan maken.

Gelukkig voor jou hebben de meeste ondernemers dezelfde neiging als de Zweedse barbies.

Onbewust kiezen ze ervoor om hun marketing sprekend op die van hun concurrenten te laten lijken.

Hun website idem dito. Lijkt precies op die van de rest van de markt.

Heb je genoeg van de eenheidsworst, ga dan vol op het orgel in je marketing.

Gooi je personality erin.

Ben je er klaar mee dat alles naar vanille smaakt in je marketing? Maak dan deze week gebruik van de Zomerdeal.

Want je krijgt tot en met morgen 17 uur alle 4 mijn online trainingen voor de halve prijs omdat ik op vakantie ben.

Iedere training maakt 1 aspect van jouw marketing farking epic:

Epic E-mail Copywriting – Online training om entertainende e-mails te schrijven waardoor klanten klikken, lezen en kopen. Nu tijdelijk met 50% korting plus 3 bonussen t.w.v. 1.500 euro.

Je ontdekt in de training Epic E-mail Copywriting:

  • Waarom de meeste marketing e-mails zuigen
  • Waarom tips geven in je content marketing steeds slechter werkt
  • Hoe je het bloed uit je e-mails laat lopen en waarom je klanten dat verslavend vinden
  • Entertainers verdienen meer dan teachers. Hoe je daar gebruik van maakt in je marketing door te stoppen met teachen en te starten met info-tainment
  • Hoe zelfs banale voorvallen genoeg zijn om hilarische of ontroerende mails te schrijven
  • ‘Dirty’ copywriting tricks die zelfs ervaren copywriters niet toepassen
  • Deelnemer Frank schrijft tijdens het kijken van Champions League effe snel een epic marketingmail op zijn telefoon – maar hoe?
  • Hoe je klanten ‘opvoedt’ om iedere keer op de link in je mail te klikken
  • Waarom je met epic e-mails onder de marketing bullshit-radar vliegt – daardoor kun je veel vaker mailen
  • Stop met moeilijk denken over e-mailmarketing – take it easy en maak lol in je mails
  • Hoe je personality in je e-mails brengt en waarom je concurrenten dat niet durven
  • Je bent het interessantste als ze geen peil op je kunnen trekken – hoe verras je lezers met elke mail?
  • Hoe je sexy mails schrijft waar klanten blij van worden, zelfs als je in een gortdroge branche zit
  • Stop met het sturen van ‘vanille’ e-mails, en grijp klanten genadeloos bij hun strot
  • Mensen vinden het fantastisch om meegesleurd te worden in een verhaal
  • Hoe je een meester storyteller wordt met 1 of 2 tekstuele trucjes die hypnotiserend werken op je lezers
  • Hoe je titels bedenkt voor e-mails met een hoog WTF-gehalte
  • Hoe je de kans sterk verlaagt dat spamfilters over hun nek gaan, zodat je er veel makkelijker doorheen glipt
  • Slimme tips om je epic e-mailteksten op allerlei plekken te hergebruiken, voor nog hogere respons

BusinessBoek Bestseller – Ontdek een simpele methode waardoor je zakelijke boek extreem opvalt en verkoopt als een gek. – Nu tijdelijk met 50% korting plus gratis bonussen t.w.v. 2.000 euro.

Je krijgt in de training BusinessBoek Bestseller mijn complete, geteste aanpak waardoor mijn boek MAAK ZE GEK! het bestverkochte managementboek van het jaar werd:

  • Zo vind je een onderwerp waar lezers supergeïnteresseerd in zijn
    Breng pas een boek uit als je zeker weet dat er veel vraag naar is. Ontdek hoe je erachter komt welke onderwerpen het meest gewild zijn, zodat je van tevoren al weet dat je boek goed gaat verkopen.
  • Zo bedenk je een tekstje voor de achterflap waardoor lezers per se je boek willen kopen
    Het eerste wat gelezen wordt is de achterkant van je boek. Ontdek hoe je boek met een paar woorden een must-have wordt. Lezers worden zó nieuwsgierig dat ze direct op Bestellen klikken of naar de kassa lopen met je boek.
  • Zo maak je uitgeverijen enthousiast om je boek uit te geven
    Bijna alle bestsellers komen van een bekende uitgeverij. Hoe je daar simpel binnenkomt, zelfs als je nul contacten hebt. Door een paar onweerstaanbare dingen te zeggen in het gesprek, waardoor ze weten dat jouw boek een succes wordt.
  • Zo schrijf je snel een boek, zelfs als je het hartstikke druk hebt
    Als copywriter heb ik een paar simpele trucs voor je waardoor je boek verrassend snel klaar is. Je hoeft niet meer tegen het schrijven op te zien want dat wordt opeens een eitje. Hoe lekker is het als jouw boek er opeens ligt, zonder stress!
  • Simpele marketingtrucs waardoor je boek als een raket stijgt in de bestsellerlijsten
    Als auteur kun je simpele dingen doen om de verkoop te bevorderen. Het is superleuk om steeds hoger te komen in de hitlijsten voor boeken. De meeste auteurs wachten af, maar jouw boek stijgt hoger en hoger.
  • Zo brengt je boek business binnen voor je bedrijf: leads, offertes, klanten en sales
    99% van de auteurs maken denken dat ze geld gaan verdienen met boekverkoop. Wees slimmer en ontdek hoe je boek een commercieel succes wordt doordat het continu offerteaanvragen, aanmeldingen en sales binnenbrengt.

Online Verkoopsucces XL – Ga 5x zo veel verkopen met de overtuigingstechnieken van de bestverkopende websites, zodat je producten of diensten bestsellers worden – zonder foute beïnvloedingstrucs te gebruiken – Nu tijdelijk met 50% korting plus 8 gratis bonussen t.w.v. 11.000 euro.

Een paar dingen die je ontdekt in Online Verkoopsucces XL:

  • Je websitebouwer is waarschijnlijk van nature géén verkoper. Misschien heeft hij er deep down zelfs een hekel aan. Je ontdekt hoe je hem een nieuwe website laat opleveren waarvan je zeker weet dat hij veel meer omzet binnenbrengt dan je oude website.
  • Hoe jouw website een no-brainer wordt voor je klanten: supersimpel om te gebruiken (op 80% van alle websites verdwalen de bezoekers).
  • Een simpel element waardoor filmmakers hun verhalen onweerstaanbaar maken: miljoenen mensen zijn verslaafd aan series kijken! Hoe je dit vandaag nog toepast op je website. Bijna geen enkel bedrijf doet dat, omdat ze niet doorhebben hoe goed dit werkt.
  • Waarom twijfelende klanten een goed teken zijn, en hoe je ze over de drempel heen krijgt door wat je schrijft. Je klanten voelen zich opgelucht – eindelijk een beslissing genomen! (kassa)
  • Een copywriting-techniek van 4 doodsimpele stapjes waarmee wereldwijd miljarden zijn verdiend in de afgelopen 100 jaar door slimme ondernemers die hem hebben ontdekt.
  • Ontdek hoe je voor altijd verlost bent van writers’s block. Je versnellingspook gaat van de achteruit naar de vijfde versnelling, en je pagina staat binnen een paar minuten vol met overtuigende tekst. Waarschuwing: veel deelnemers schieten vol bij deze techniek, of zijn in tranen.
  • Hoe je ‘vals’ kunt spelen door de online verkooptechnieken uit dit programma ook offline te gebruiken. Want ze werken net zo goed in je offertes, presentaties, nieuwsbrieven, brochures, bedrijfsvideo’s, in je LinkedIn-profiel en op beurzen. Marjan gebruikte ze in een pitch aan een klant en sleepte een opdracht binnen van 12.000 euro.

Onweerstaanbare Online Marketing – Word de bekendste naam in jouw markt met maar 2 uur marketing per week. – Nu tijdelijk met 50% korting plus gratis bonussen t.w.v. 3.000 euro.

In Onweerstaanbare Online Marketing ontdek je onder andere:

  • Hoe je binnen 2 minuten je ideale klant vindt, zodat je stopt met ‘monsters’ aantrekken
  • 13 manieren om je uniek te positioneren in jouw markt
  • Hoe je extreem veel marketing kunt doen zonder er meer tijd in te hoeven steken
  • Hoe je marketing doet die klanten niet kunnen negeren
  • Hoe je je website geschikt maakt voor verschillende soorten klanten, om die allemaal geautomatiseerd binnen te harken
  • Hoe je onvergetelijk wordt voor jouw ideale klanten
  • Hoe je geld verdient met koude leads en oude klanten (alsof je water vindt in de woestijn)

Waarschuwing: deze Zomerdeal vervalt morgen om 17.00 uur.

Na die tijd geldt de volle prijs en vervallen alle bonussen. We maken geen uitzonderingen, mailen als je te laat was heeft geen zin.

Aartjan van Erkel

« Vorige:

Volgende: »

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: