Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Zomerdeal: tot vrijdag 17u alles voor half geld

Aartjan van Erkel

in Online marketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

De Oudtestamentische eikenprocessie-plaag bereikte deze zomer een jeukend hoogtepunt.

En als we de hysterische komkommer-media moeten geloven, zijn we volgend jaar nog veel harder aan de beurt.

Volgens sommige voorspellingen zijn de harige kruipers – ‘prosecco-rupsen’, hoorde ik een millennial zeggen – dan bijna niet meer uit te roeien.

De dikke bulten zijn natuurlijk allemaal onze eigen schuld.

Want de rupsjes houden hun helsche processies vooral in eikebomen langs doorgaande wegen.

Dat komt doordat ze houden van warmte houden. En bomen langs de weg staan met hun hoofd lekker in de zon, en hebben een warmtereflecterend asfalt wegdek aan hun voeten.

De mensch in zijn oneindige wijsheid waxt dan ook nog eens de wegbermen volledig kaal.

Waar een mini-jungle zou moeten woekeren waar het ritselt van de wilde kruiden, vogels en insecten, ligt in werkelijkheid een Braziliaans biljartlaken.

Daardoor fladderen er veel te weinig natuurlijke vijanden van de rupsen rondom de eiken.

Zoals sluipwespen, wantsen en gaasvliegen.

Dat zou het probleem snel oplossen, want alle beestjes in de natuur werken met elkaar samen om het voor iedereen leuk te houden.

Maar als mensen het natuurlijk evenwicht verstoren in een ecosysteem, dan krijgen we jeuk.

Ook je marketing draait veel lekkerder als je een ecosysteem hebt.

Voorkom bijvoorbeeld dat je maar 1 soort marketing doet. Dus dat je al je geld op 1 paard zet.

Dat is net zoiets als maar 1 boomsoort langs alle wegen zetten. Het levert kwetsbaarheid op die rampzalig kan uitpakken.

Zorg liever dat je een natuurlijk ecosysteem hebt. Met allemaal elementen die samenwerken.

Dat is superleuk om op te zetten en steeds verder uit te bouwen.

Zorg bijvoorbeeld dat je een boek uitbrengt, dat een stroom van e-mailadressen oplevert van geïnteresseerden.

Stuur naar die e-mailadressen epic e-mails waardoor mensen gaan kopen.

Zorg dat je genoeg follow-up doet nadat mensen iets bij je gekocht hebben, zodat ze steeds weer bij je terugkomen voor herhaalaankopen.

Zorg dat je een superovertuigende website hebt om nog meer e-mailadressen en sales binnen te harken.

Zorg dus dat alles wat je aan marketing doet met elkaar samenwerkt. Elkaar versterkt.

Zodat je ecosysteem steeds vruchtbaarder wordt, iedere keer dat je iets toevoegt.

Door zulke marketing wordt je bedrijf als een wulpse biologische Hof van Eden vol met bloemen, geurende kruiden en bomen waarvan de takken doorhangen van het rijpe fruit.

Alles wat je nodig hebt voor zo’n ecosysteem in je bedrijf, zit deze week in de tijdelijke Zomerdeal.

Ik ben namelijk met vakantie en daarom krijg je in mijn afwezigheid al mijn trainingen voor half geld.

Plus je krijgt er voor duizenden euro’s aan lekker ruikende bonussen bij.

Dit zijn de linkjes naar tijdelijke aanmeldpagina’s waar ik alle prijzen in tweeën heb gehakt:

Online Verkoopsucces XL – Ga 5x zo veel verkopen met de overtuigingstechnieken van de bestverkopende websites, zodat je producten of diensten bestsellers worden – zonder foute beïnvloedingstrucs te gebruiken.

BusinessBoek Bestseller – Ontdek een simpele methode waardoor je zakelijke boek extreem opvalt en verkoopt als een gek.

Onweerstaanbare Online Marketing – Word de bekendste naam in jouw markt met maar 2 uur marketing per week

Epic E-mail Copywriting – Online training om entertainende e-mails te schrijven waardoor klanten klikken, lezen en kopen.

Nogmaals: het zijn tijdelijke pagina’s en ze gaan vrijdag om 17.00 uur offline.

Zoem dus zonder te wachten naar de zoete linkjes.

Aartjan van Erkel

« Vorige:

Volgende: »

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: