Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Een goeie verkooppagina op je website is een glijbaan

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Een vrouw uit het Spaanse dorpje Estepona aan de Costa del Sol plaatste een foto van haar schaafwonden op Twitter.

“Dit zijn mijn ellebogen, mijn kont is nog erger maar daar maak ik geen foto van”

Haar armen liggen goed open. De vrouw zegt dat ze boos is op de burgemeester.

Wat is hier aan de hand?

Voor de aanleg van een nieuw parkje in het dorp moest een straat tijdelijk afgesloten worden. Daardoor moesten bewoners 10 minuten omlopen.

Daar weet ik iets op, dacht de burgemeester. De straat ligt op een heuvel, dus ik laat het bouwbedrijf een glijbaan voor volwassenen maken zodat mijn burgers naar beneden kunnen glijden in plaats van helemaal omlopen.

Dat gaat mij een bult stemmen opleveren bij de volgende verkiezingen, hoor je hem denken.

De glijbaan kwam er, alleen er was iets niet helemaal goed met dat ding. Op social media staan filmpjes waarop te zien is dat de glijbaan net zo steil is als die bloedenge glijbaan in waterpark Duinrell in Den Haag. Alleen dan zonder dat er water door stroomt en zonder dat je aan het einde landt in een zwembad.

Nee, de dame uit Estepona landde in een mini-rokje op een betonnen stoep waar ze met zo veel snelheid aankwam, dat ze minstens 2 meter op haar droge kont over de straat schaafde.

Je voelt de vellen plaatsvervangend van je eigen kont afgeraspt worden, ¡hostia puta!

Jij kunt voor je klanten ook een glijbaan aanleggen op je website. Maar dan een waar ze gierend van de pret vanaf glijden en daarna zacht landen op de bevestigingspagina waarop jij bedankt voor hun transactie.

Want dat is wat er gebeurt op een goede verkooppagina. Als klanten die beginnen te lezen, kunnen ze namelijk niet meer stoppen.

Ze glijden heerlijk door en je neemt ze met iedere zin steeds mee naar de volgende.

Iedere zin op de pagina motiveert de lezers om ook de volgende zin te lezen. Daardoor ontstaat een glijbaaneffect.

Dat begint al bovenaan de pagina, waar je iets neerzet waardoor ze pijlsnel op de glijbaan gaan zitten en zeggen: ¡vamos!

Hoe je dat doet, leg ik komende maand uit aan Members van Het Lab. Laat jouw klanten voortaan ook naar beneden roetsjen op je verkooppagina’s. Glij naar deze pagina en meld je aan als Member:

www.schrijvenvoorinternet.nl/het-lab-membership

Hasta mañana!

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: