Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Hoe je meer onthoudt van ieder boek dat je leest

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing en Neuromarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Woensdag zat ik in de sauna een nieuw boek over concentratie te lezen.

Concentratie vind ik op dit moment het fascinerendste onderwerp. Rust in mijn kop.

In mijn badjas zat ik een selderijsap te drinken en met een pennetje dingen te omcirkelen.

Opeens schoot ik in de lach. Want de auteur maakte een opmerking die mijn exacte gedrag van dat moment beschreef. Alsof hij over mijn schouder meekeek.

“Studerend lezen werkt niet”.

“Hoe meer we ons tijdens het lezen van de tekst richten op het onthouden ervan, hoe meer tijd we nodig hebben om de tekst op te nemen”.

Las ik terwijl ik met nat haar voorovergebogen over het boek zat met mijn pen boven het papier. Klaar om weer een cirkel te zetten.

Tsamme, hij had me te pakken!

De auteur Mark Tigchelaar legde uit dat ik aan het ‘switchtasken’ was, het wisselen tussen 2 taken die veel aandacht vragen.

Daardoor doorbrak ik iedere keer mijn concentratie. Het kwartje viel meteen, want lang op één spoor blijven vind ik een heerlijk gevoel en dat lukte me op dat moment inderdaad niet.

Ik ontspande, gooide die pen aan de kant en ging achterover liggen in de kussens op de sauna-divan.

Dat boek heb ik toen in één ruk uitgelezen. In anderhalf uur was ik er doorheen.

Ik kan me me niet heugen wanneer dat voor het laatst was gelukt, een non-fictie boek zonder onderbrekingen uitlezen.

Achteraf telde ik de inzichten die ik uit het boek heb gehaald en dat waren er minstens 15. Terwijl ik het grootste deel zonder pennetje heb gelezen.

Die auteur heeft me een mega-inzicht gegeven over mijn favoriete onderwerp. Stop met studerend lezen. Lees eerst om te begrijpen. Lees daarna pas om te onthouden.

Het boek heet Focus Aan/Uit. Het is de huidige nummer 1 in de Managementboek top 100.

Op Facebook vertelt de auteur dat er binnen 1 week na verschijning al een tweede druk is aangekondigd door de uitgever.

Dat vind ik cool omdat het een goed boek is, maar ook om een andere reden.

Mark Tigchelaar is namelijk deelnemer van BusinessBoek Bestseller.

Ik feliciteerde Mark met zijn succes en hij schreef terug:

“Onwijs veel aan je cursus gehad. Ik heb je tips, inzichten en strategieën toegepast op zowel de inhoud als de marketing van het boek”.

Nou hebben we een traditie bij BusinessBoek Bestseller.

De traditie is dat iedere keer dat een van onze deelnemers op nummer 1 komt, dat ik dan een Nummer 1 Deal start.

Dat betekent: je kunt met een knetterhoge korting meedoen aan de training. En je krijgt er bonussen bij die normaal niet beschikbaar zijn.

Vandaag start ik voor de 3e keer een Nummer 1 Deal. Dus Mark is de derde deelnemer die op nummer 1 staat.

Ik ben zo trots als een aap met 7 loelen dat BBB de enige training is die al 3 nummer 1 bestsellers heeft voortgebracht.

Het is feest! Check hier de feestkorting: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/business-boek-bestseller-nummer-1-deal/

Aartjan van Erkel

PS

Het is een online training, dus je kunt hem volgen wanneer je wilt. Je hoeft geen data in te plannen.

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: