Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Geïnterviewd op BNR Nieuwsradio over het OMG WTF effect :-)

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Wat is het OMG WTF effect en hoe bereik je dat als ondernemer online? Dat was de eerste vraag van de presentatrice tijdens een interview op BNR Nieuwsradio over mijn nieuwe boek MAAK ZE GEK!.

Op de radio gaf ik voorbeelden van Nederlandse ondernemers die iets belachelijks doen op internet en daar veel klanten mee trekken. Luister maar:

Interview met Aartjan van Erkel in BNR Zakendoen met:

Vragen die worden gesteld in het interview

Deze vragen stelt presentatrice Marijke Roskam tijdens het interview op 4 mei 2016:

  • Kun je een voorbeeld geven van een belachelijk waardevol cadeau?
  • Welke website vind je heel slecht?
  • Als je niet te veel budget hebt, hoe kun je dan toch dat wow-effect bereiken?
  • Hoe heb jij ons ergens verleid, zonder dat wij het in de gaten hadden?
  • Een van de bedrijven waar je voor hebt gewerkt is Booking.com, hoe beïnvloeden zij hun klanten?
  • Wat voor triggers zitten er in het brein van klanten, op welke knoppen druk jij?
  • Wat maakt een testimonial van een klant overtuigender?
  • Kunnen we niet beter allemaal filmpjes maken en die teksten achterwege laten?
  • Je krijgt op Facebook veel commentaar op die termen ‘Oh my god! What the fuck?’, is dat het you hate it or you love it-principe?

Sneak preview van Maak ze gek!

Wil je een voorproefje van mijn nieuwe boek, ga dan naar www.maakzegek.nl.

cover-maakzegek-def-kl

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Politiek incorrecte marketing-tips

Meer dan 25.000 abonnees

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly