Selecteer een pagina

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Oproep: sleeping giants gezocht

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Begin 2024 introduceer ik iets nieuws. Ik ga één bijzonder type klanten helpen met hun marketing.

​Het zijn de ondernemers die ik sleeping giants noem.

​Sleeping giants zijn makkelijk te herkennen.

​Als je een sleeping giant bent, dan heb je namelijk een superpower.

Je bent retegoed in je vak. Een vakidioot. Klanten zijn dol op je.

​Maar: het grootste deel van je markt kent jou helaas niet. Ze zien dus niet wat je kan.

​Je marketing trekt bijvoorbeeld vaak de verkeerde mensen aan: als je een supermooie post op social media zet, dan reageren er geen klanten maar alleen vakgenoten.

​Ondertussen zie je dat sommige concurrenten wél veel klanten krijgen.

​Terwijl het jonkies zijn, met minder ervaring dan jij. Minder inhoud.

​Dat steekt: jij zou die klanten zo veel beter helpen. Want je zit misschien wel 20 jaar langer in het vak. Maar ja, ze kennen jou niet.

​Je inkomsten zouden nog zó veel hoger kunnen. Dat wéét je gewoon. ​Maar je omzet is al jaren hetzelfde. Ongeveer.

​Je huidige marketing werkt dus blijkbaar niet genoeg. Je wilt het anders aanpakken. Maar hóe dan?

​Nog een paar dingen waar ik sleeping giants aan herken:

  • ​Je hebt minimaal €100.000 omzet per jaar
  • Hoewel je al lekker draait doe je nog maar weinig aan marketing
  • Of je merkt dat je niet meer groeit met je huidige marketing

​Als je een sleeping giant bent en ik spreek je over je business, dan merk ik dat ik AAN ga. Omdat ik zie hoe hard je kan gaan als je de marketing in één keer goed zou aanpakken.

​Daarom introduceer ik in januari iets nieuws waarmee ik een groepje sleeping giants persoonlijk ga begeleiden bij hun marketing.

​Denk je dat je een sleeping giant bent en wil je dat ik je wat info stuur, stuur me dan even een berichtje: info@schrijvenvoorinternet.nl

​Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: