Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Heb je een drol in je haar zitten?

Aartjan van Erkel

in Online trainingen verkopen

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Je zou het bijna missen door de oorlogs- en klimaatspam in de media, maar er is ook iets moois aan de hand.

Er gaat een golf van zelfhygiëne door de westerse wereld. We spoelen historisch gegroeide viezigheid van ons af.

Dingen die we allemaal zagen, maar die ‘nou eenmaal zo waren’.

Alsof we gelaten rondliepen met een drol op onze kop, en vergeten waren dat we ons haar konden wassen.

Sinds Weinstein pikken we het niet meer dat machtige mannen jonge vrouwen misbruiken die afhankelijk van ze zijn. Terwijl veel mensen wisten dat het gebeurde.

Sinds George Floyd pikken we het niet meer dat de politie op basis van je ras beslist hoe streng je wordt behandeld. Terwijl iedereen wist dat het gebeurde.

Sinds Larry Nassar pikken we het niet meer dat turncoaches kleine meisjes slaan en vernederen. Terwijl iedereen wist dat het gebeurde.

Sinds het Amsterdamsch Studenten Corps pikken we het niet meer dat vrouwelijke leden hoeren worden genoemd. Terwijl iedereen wist dat het gebeurde.

Het is interessant wat het volgende absurde gedrag is dat we met zijn allen niet meer tolereren.

Ik voorspel dat het over een tijdje niet meer nodig is om een trui aan te trekken als je naar de supermarkt gaat omdat het tijdperk van de debiele open koelingen ten einde komt. Thuis gaat je koelkast na 30 seconden keihard piepen als je de deur open laat staan, maar in de supermarkt hebben gapende, tientallen meters lange koelkasten geen deur en geen piepje. Nu nog.

Kijk ook eens op zo’n manier naar je business. Welk absurd gedrag tolereer jij eigenlijk nog in 2022?

Absurd gedrag van medewerkers, absurd gedrag van klanten, absurd gedrag van leveranciers.

Maar ook: absurd gedrag van jezelf. Welke drol heb jij nog in je haar zitten?

Er zijn bijvoorbeeld ondernemers die online trainingen verkopen voor spotprijzen. Die jarenlang gevochten en geleerd hebben, en daardoor expertise hebben opgebouwd waar niemand aan kan tippen. Die ze dan verkopen als een training van tweehonderd euro, terwijl hun kennis goudstaven waard is.

Je hebt een fles shampoo om die drol mee uit je haar te wassen. Stop met iets vreemds dat je ‘nou eenmaal zo deed’ en ga eens prijzen vragen die je trainingen waard zijn.

Je klanten nemen je dan ook serieuzer. Gamaar na: stel dat je een online training koopt van 200 euro, en je koopt een andere van 2.000 euro. Welke ga je het eerste openen, en met welke ga je het meeste doen?

Hoe je switcht naar een verdienmodel waarin je hooggeprijsde online trainingen verkoopt in onbeperkte aantallen, leg ik dinsdag uit in een online seminar. Daarin zie je niet alleen hoe je hoge prijzen vraagt, maar ook hoe deelnemers extreme resultaten krijgen.

Mijn seminar is gratis, maar het is alleen maar bedoeld voor ondernemers die bereid zijn om hun kennis te verpakken in online trainingen, en te verkopen voor hoge bedragen.

De link om erbij te kunnen zijn dinsdag is:

https://www.schrijvenvoorinternet.nl/wbg-online-trainingen-onbeperkte-aantallen-aanmelden

Zie het maar als een fles shampoo. Wie weet spreek ik je daar.

En als je niet kan op dat tijdstip, meld je dan toch aan. Want ik stuur de beste tips uit het webinar ook per post naar je toe.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: