Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Hij zag eruit als Robert Long in de jaren ‘80

Aartjan van Erkel

in Online trainingen verkopen

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Deze zomer spotte ik een hipster-boy die er uitzag als Robert Long in de jaren ‘80.

Zelfde zwarte poedelkapsel, naar beneden wijzende snor, zelfde bozige blik, zelfde spichtige schouders. Ik werd teruggeflitst in de tijd.

Het was alsof ik naar een elpee-hoes van 40 jaar geleden keek. Maar ik keek eigenlijk naar een jochie van 20. Hij had witte sokken aan. Waarschijnlijk heeft hij een hangplant op zijn studentenkamer.

Hipsters.

Als je oud genoeg bent om het beeld voor je te zien van Robert Long in zijn Big Afro-fase, en de verloren WK-finales in het macramé-tijdperk, en de gewonnen EK-finale, dan heb je alles wat je nodig hebt om een online product te lanceren.

Je bent een ‘grijze wolf’: je hebt zo veel ervaring en wijsheid opgebouwd dat je een mentor zou kunnen zijn voor mensen die willen zijn zoals jij.

Maar misschien heb je helemaal geen zin om te coachen en voor groepen te staan. Misschien heb je geen zin in 1-op-1. Ook dat heb je geleerd in de loop van de jaren: je weet heel goed wat je wilt en ook wat je echt niet meer wilt.

Een online training is voor jou een manier om je markt te laten drinken aan jouw bron van wijsheid. Zonder dat je dingen hoeft te doen waar je geen zin in hebt.

Een online training is een schaalbaar expertise-product dat je kunt verkopen in onbeperkte aantallen. Zonder dat jouw tijdsinvestering meeschaalt. Een online training die wordt gevolgd door 100 mensen kost jou nauwelijks meer tijd dan wanneer hij wordt gevolgd door 10.000 mensen.

Wil je een online product maar weet je niet hoe? Ben je al bezig met je online training maar heb je geen zin om die te gaan verkopen voor peanuts zoals je bijna iedereen op de markt ziet doen?

Volgende week geef ik een gratis online sessie waarin ik mijn learnings met je deel uit de afgelopen 7 jaar waarin ik online trainingen heb verkocht aan duizenden ondernemers tegelijk.

Mijn trainingen zijn hooggeprijsd en worden gevolgd door de hoogste kwaliteit klanten uit mijn markt. Niet door prijsknauwers, shopaholics en slachtoffertypes, maar door gemotiveerde en succesvolle klanten die hun nieuwe vaardigheden in één keer goed willen leren.

Ik laat je in de online sessie zien hoe jij ook een hooggeprijsde online training lanceert, en verkoopt aan de bovenkant van je markt waar de klanten zitten die het meest willen investeren.

Heb je iets van jezelf herkend in dit bericht, meld je dan hier gratis aan en ik zie je volgende week:

https://www.schrijvenvoorinternet.nl/wbg-online-trainingen-onbeperkte-aantallen-aanmelden

Hipsters hoeven zich niet aan te melden.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: