Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Wil je meer verdienen met je online training dan een millennial met een ukelele?

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Chloe is een nerdy student uit New York. Ze houdt van gamen, bordspellen en Dungeons and Dragons en daardoor komt het dat bijna al haar vrienden mannen zijn.

En laten die gasten nou bijna allemaal single zijn. Ze zijn goed in alles, behalve in daten.

Het begon Chloe op te vallen dat zelfs knappe en grappige geeks in haar wereld geen vrouwen bleken te krijgen.

Ze biedt aan om ze te helpen. Op een avond kijkt ze over de schouder van een paar van de jongens mee naar hun dating profiles. Daar ziet ze dingen staan waar haar sokken van afzakken. Foto’s waar de intelligente testosteronbommetjes op staan met wilde ogen, t-shirts met vlekken of een zelfgevangen schubkarper in hun handen. Saaie profielteksten waardoor ze overkomen als wereldvreemde number crunchers.

Daardoor krijgt Chloe een idee. Ingegeven door het geluid dat haar maag voortbrengt, want ze krijgt geen studietoelage van haar ouders en ze is plotseling haar baantje kwijtgeraakt. Op haar bankrekening staat nog precies $0.47 en ze heeft een huurachterstand.

Guys, als ik jullie nou eens ga helpen bij het herschrijven van je dating profile, en bij het chatten met meiden op dating apps? Voor geld? Because I can tell you right now: jullie hebben echt geen idee hebben wat vrouwen leuk vinden.

Zo gezegd zo gedigidaan, en haar vrienden krijgen opeens dates met aantrekkelijke dames die helemaal into jongens met een paardenstaart en een flanellen houthakkershemd zijn. Ze weten niet hoe ze haar moeten bedanken.

Chloe ruikt dollars en een side hustle is geboren.Ze heeft inmiddels een bedrijf dat Dating Advice by Chloe heet en ze heeft hilarische testimonials en blogartikelen op haar website staan.

Waar Chloe helaas zelf dan weer clueless over is, dat is hoe ze veel geld kan verdienen met haar aantrekkelijke expertise. Want op haar website is te zien dat ze vooral 1 op 1 werkt, en verbijsterend lage prijzen vraagt. Op deze manier gaat ze haar business nooit kunnen schalen om serieus geld te verdienen. Aan de foto’s is dan ook te zien dat ze een millennial met een ukelele is, en vermoedelijk nog huisgenoten heeft. Yep. Leuke side hustle, maar zo wordt het nooit een cash cow.

Aan het begin van de eerste lockdown ben ik begonnen om ondernemers te behoeden die op het punt stonden om dezelfde zakelijke fouten als Chloe te maken. Die hun huid véél te goedkoop gingen verkopen, en een business gingen bouwen waarin meer geld verdienen alléén mogelijk was door meer uren te maken.

Inmiddels heb ik een paar honderd ondernemers geholpen bij datgene waarvan ik hoop dat Chloe het ook gaat doen: het lanceren en verkopen van een hooggeprijsde online training.

Het allereerste wat ik tegen ze zeg is:

Wil je online trainingen verkopen in onbeperkte aantallen? Wil je hoge prijzen vragen?

Maak dan niet EEN online training.

Maak DE online training.

De online training die in jouw vakgebied de hoogste status heeft van allemaal.

Goed advies Van Erkel, maar hoe dan, hoe dan? Ik hoor het je denken. Nou: hoe je dat kunstje flikt, daar vertel ik uitgebreid over in een online seminar volgende week. Ik geef je daarin alle tips die je echt moet horen voordat je ook maar denkt over het maken van een online training. Als je niet kijkt naar dit gratis seminar, dan verdien je straks net zo weinig met je online training als een millennial op een studentenkamer met een ukelele.

Ik ga je nu de link geven om je daarvoor aan te melden.

Het is gratis, maar ik waarschuw je dat maar beter eerst even een kopje thee kunt zetten want het duurt ongeveer 2 uur. Kijk dus alleen als je serieus de intentie hebt om een online training op de markt te brengen, en daar serieus geld mee wilt verdienen.

Dit is de link om erbij te zijn woensdag: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/wbn-hoe-je-trainingen-verkoopt-in-onbeperkte-aantallen

Spreek je daar.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: