Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Zo voorkom je dat je klanten vol komen te zitten

Aartjan van Erkel

in Content marketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

De meeste ondernemers die expert zijn in hun vak, maken een denkfout als ze marketing gaan doen.

Ze denken dat het aantrekkelijk is als ze de shidt uit hun klanten gaan teachen.

Als een professor voor een hoorcollege-zaal met ingedutte studenten dreunen ze hun tips op. Daarmee vullen ze hun nieuwsbrieven, daarover vertellen ze in video’s.

Wat is dan wél aantrekkelijke marketing, vroeg Ruben de Vries van Onlinemarketing .nl me in zijn Groei door online marketing-podcast.

In het interview hebben we onder andere gehad over:

  • Wat wegjaagmarketing is, en waarom het werkt
  • Wat een goede copywriter is
  • Waarom reclamejongens een paar keer per jaar in een cirkel gaan staan terwijl ze elkaars wiemel vasthouden
  • Hoe je op toffe conten-ideeën komt, ook al zit je in een ‘saaie’ branche
  • Hoe je op een goed onderwerp komt om een boek over te schrijven
  • Hoe je een boek promoot en er een beststeller van maakt
  • Hoe je voorkomt dat je klanten ‘vol’ komen te zitten door jouw content, en ze laat craven naar meer

Je vindt ons gesprek in je podcast-app, zoek naar aflevering #32 van de Groei door online marketing-podcast. Of klik op deze luisterlink:

https://onlinemarketing.nl/overig/beste-copywriter-van-nederland

Goed weekend,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: