Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Dit is geen divagedrag van je klanten

Aartjan van Erkel

in Online conversie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

De wijsgeer J. Derksen zit deze week op SBS tijdens zwoele avonden in een prieel van een kasteel het EK voetbal te becommentariëren.

Daarbij moet zijn programma het wel doen zonder interviews met de voetballers van Oranje. Want die weigeren met alle medewerkers van De Oranjezomer te praten na een zwarte piet-uitspraak waar bij Johan aan tafel gierend om gelachen was.

Maar Derksen zit daar niet mee, zei hij in een radio-interview:

“Ik hoop dat ze die boycot volhouden tot mijn contractduur afloopt. Ik zie die persconferenties na afloop van die wedstrijdjes en dan komen die spelers in beeld en er is er niet één die iets zinnigs te melden heeft. Ze zitten maar wat te murmelen of ze kunnen geen vijf woorden achter elkaar zeggen of ze worden gehersenspoeld door degene die mediatraining geeft. Ik heb geen enkele behoefte om met welke voetballer dan ook te communiceren want er is er niet één die een interessant standpunt naar voren brengt.”

Hij heeft een punt. Ik moest even terugdenken aan Ed de Goeij, die in zijn glorietijd als keeper elk antwoord op een interviewvraag begon met de woorden “Zeer zeker”.

Je kunt veel van de ongeschoren hork uit Grollo vinden.

Maar in zijn tirades zitten tientallen lessen opgesloten over marketing en positionering.

Om er een uit te halen: betrap jezelf er nooit op dat je tegen een klant zit te slijmen en te pleasen. Probeer jezelf niet te verkopen.

Want klanten zijn er dol op om te kopen. Ondernemers realiseren zich niet altijd hoe graag mensen geld uitgeven.

Maar er is één ding waar je klanten een bloederige hekel aan hebben, en dat is dat jij aan ze probeert te verkopen.

Als mensen op je website komen dan willen ze niks liever dan overtuigd worden. Maar ze haken juist weer keihard af als ze het gevoel krijgen dat jij ze wilt overtuigen.

Dat lijkt misschien divagedrag, maar jij bent precies zo als je in hun schoenen staat.

We gaan in een webinar volgende week uitgebreid kijken naar je website. Wat moet daar nou precies op staan om leads en klanten binnen te hengelen? En met welke woorden jaag je ze juist weg?

Ik ga je 2 uur lang helpen om je website te verbeteren, en geef je 7 overtuigingstechnieken waardoor klanten ja zeggen.

Onder andere:

– Hoe word je onvergelijkbaar in de ogen van je klanten?

– Hoe verkoop je op een natuurlijke manier waardoor je klanten ontspannen?

Als je doet wat ik laat zien in dit webinar, dan willen klanten alleen nog met jou werken – ongeacht je tarieven.

Wil je er gratis bij zijn dinsdag, meld je dan aan via deze link:

https://www.schrijvenvoorinternet.nl/wbn-7-overtuigingstechnieken-waardoor-klanten-ja-zeggen/

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: