Schrijven voor internet

Beter leren schrijven om méér te verkopen

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Testbeeld

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Millennials vinden het absurd, maar nog niet zo lang geleden was er een groot deel van het etmaal niks op tv.

We hebben nog t-shirts om het te bewijzen: t-shirts van het testbeeld.

Testbeelden verdwenen een jaar of twintig geleden toen iemand bij de omroep bedacht dat ze die ongebruikte zendtijd beter voor iets anders konden gebruiken.

In Amerika waren zo veel kanalen met ongebruikte zendtijd, dat ze opgevuld werden met infomercials. Die staken op dat moment de oceaan over.

Nederlanders doen er vaak lacherig over omdat die filmpjes in de begintijd slecht nagesynchroniseerd waren, en uitstekend vermaak als je in je studententijd ’s nachts lamstoned met een zak paprika-sjips van Smiths voor een piepklein beeldbuis-teeveetje lag.

Maar niet iedereen realiseert zich hoe veel geld er wordt verdiend met infomercials. Het is een enorme wereldwijde business, ontstaan door het vullen van ongebruikte zendtijd. Tony Robbins is er bijvoorbeeld groot mee geworden.

In je business heb je ook ongebruikte zendtijd. Je laat op een heleboel plekken ‘testbeeld’ zien waardoor je ongemerkt geld laat liggen.

Niet dat je die wilt opvullen met lullige filmpjes. Maar je kunt wel iets doen met ongebruikte zendtijd waardoor die wat gaat opleveren.

Toen ik een lijst ging maken van alle plekken waar bedrijven gratis geld laten liggen, realiseerde ik me dat de meeste ondernemers serieuze knaken kunnen ophalen door alleen maar iets slimmer gebruik te maken van alles wat ze al hebben.

Ook in jouw business ligt gratis geld op je te wachten: in je klantenservice, in je marketing, in je sales, in je diensten, in je trainingen, in je coaching, in je billing en in je after sales.

Daarom heb ik daar een speciale masterclass over gemaakt, die we binnenkort versturen naar de Members van Het Lab.

Ik laat je 8 plekken zien in je business waar je nu omzet laat liggen zonder dat je het waarschijnlijk door hebt.

Deze is vooral geschikt voor luie ondernemers, want je hoeft heel weinig te doen om die centen even op te halen.

De link om op tijd Member te worden zodat je deze masterclass nog in de bus krijgt is http://www.HetLab.online

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten