Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

De lekkerste ingrediënt uit de Nederlandse keuken

Aartjan van Erkel

in Online conversie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

De Nederlandse cuisine stelt misschien weinig voor, maar: we hebben grasboter.

In de lente gemaakt door koeien die buiten frisse groene sprieten hebben gegeten, en geen zure ingekuilde mais in de stal.

Ik ben dol op grasboter, en een paar maanden geleden heb ik ontdekt dat je dat nu ook ’s winters kunt kopen.

Enthousiast kocht ik 3 pakjes tegelijk, om bij de eerste krentenbol te proeven dat ik gezouten boter had gekocht.

Gezouten roomboter is zoiets als tekst met opmaak plakken in Word. In de gehele historie van de mensheid heeft daar nog nooit iemand behoefte aan gehad.

En toch bestaat het. En toch zijn er bedrijven stug mee doorgegaan om het voor ons mogelijk te maken.

Net zoals er nog steeds bedrijven stug doorgaan om dezelfde fouten op hun website te maken.

Veel ondernemers hebben al een hoop puin geruimd nadat ze mijn boek Verleiden op internet hebben gelezen.

Maar ook na die tijd zijn er nog hardneuzige conversiekillers te vinden op websites. Zo veel zelfs dat ik er een speciaal online seminar over heb gemaakt. Want genoeg is genoeg.

Daarin fiks ik met jou 7 basic fouten. Donderdag geef ik dat online seminar, in de online uitzending ‘7 copywriting-technieken waardoor klanten ja zeggen’.

Je kunt je gratis aanmelden via deze link: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/wbn-7-copywritingtechnieken-waardoor-klanten-ja-zeggen

Kost niks. Kun je niet volgende week donderdag? Meld je dan toch even aan en vul je adres in, want ik stuur je per post de beste tips uit het webinar op.

Houd er rekening mee dat we donderdag van 10 tot 12 uur met je website bezig zijn.

Tot dan,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: