Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Zo kom je over als een sufgelulde ouwe leraar

Aartjan van Erkel

in Online trainingen verkopen

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Zaterdag heb ik de slappe lach gehad over deze kop van een nieuwsbericht op RTV Utrecht:

“Vreemde lucht bij visproducent in Bunschoten”.

Verslaggevers zijn ook weleens melig, haha!

En als die kop per ongeluk grappig was, dan is hij nóg leuker.

Opvallen met je taalgebruik is nodig als je wilt dat klanten onthouden wat je zegt.

Als je een online training geeft, is het dus superbelangrijk.

Want pas als je de aandacht hebt, kunnen ze onthouden wat je vertelt.

Maar toch krijgen deelnemers van online trainingen vaak gortdroge stof die wordt opgedreund door een trainer met meergranenmeel in de mond.

Weet je wat bijvoorbeeld heel erg is wat trainers doen?

Smurfwoorden gebruiken.

Zoals het woord realiseron.

Er wordt wat afgerealiseerd joh.

Realiseren kan betekenen: bouwen, aanleggen, bereiken en uitvoeren.

Plus nog duzend andere dingen.

Je klanten zijn echt geen taalnazi’s hoor, maar ze worden wel vuurspugend agressief van dit soort clichéwoorden.

Zorg dus dat je in je online training niet overkomt als een sufgelulde ouwe leraar in het laatste jaar voor zijn pensioen.

Maak je training fris en gebruik nieuwe woorden die ze nog niet kenden.

Entertain je deelnemers. Wees origineel.

Daarmee toon je liefde voor je vak en liefde voor je klanten.

Want je wilt dat ze onthouden wat je zegt, en dat het zo veel indruk maakt dat het hun leven verandert.

Of niet dan?

Nou, daarom heb ik daar een online seminar over opgenomen.

Daarin geef ik je mijn tips voor het maken van online trainingen.

Trainingen die je verkoopt in onbeperkte aantallen.

Trainingen waarin je deelnemers amuseert.

Waarin je ze charmeert tot op het bot. Want je mikt met je online trainingen op je allerbeste klanten.

Die premium prijzen willen betalen voor de allerbeste online training in de markt.

Dat is automatisch ook meteen de leukste online training in de markt.

Want zonder entertainment word je geen marktleider.

Hoe je dat doet zie je in mijn seminar: ‘Hoe je online trainingen verkoopt in onbeperkte aantallen’.

De aanmeldlink om te kijken is www.seminars.gratis.

Dus klik op die link en smurf op de aanmeldknop.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: